کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

شی TempVars برای ذخیره داده بصورت موقت و استفاده در سایر آبجکت ها



در دیدار تشکلات دانشجویی قضیه قرارگیری افراد در  اسکافُلد اول و دوم و جمعیت عادی در پشت آنها چیست ... روسای تشکیلات در اسکافُلد اول قرار میگیرند یا آقازاده های دانشجو


.


مجموعه TempVars می تواند تا 255 شی TempVar را ذخیره کند. اگر یک شی TempVar را حذف نکنید، تا زمانی که پایگاه داده را ببندید در حافظه باقی می ماند. این یک تمرین خوب برای حذف متغیرهای شی TempVar پس از پایان استفاده از آنها است.




User Form
Button : Command1
Event : OnClick
Dim TempLogin As TempVars
TempVars!TempLogin=txtUser.Value


Main Form
Event : OnLoad
Text : txtLogin
Me.txtLogin=TempVars!TempLogin


strSearch=Me.txtSearch.Value
task="Select * From tbl_Search Where CustomerName Like '*" & strSearch & "*'"
Me.RecordSource=task




Temporary variables are global. Once a temporary variable has been created, you can refer to it in an event procedure, a Visual Basic for Applications (VBA) module, a query, or an expression. For example, if you created a temporary variable named MyVar, you could use the variable as the control source for a text box by using the following syntax:

=[TempVars]![MyVar]




ماکرو SetTempVar


-Condition : -

-Action : SetTempVar

-Arguments : 

--Name : MyVar

--Expression : InputBox("Enter a non-zero number:")


-Condition : [TempVars]![MyVar]<>0

-Action : MsgBox

-Arguments :

--Message  : "You entered " & [TempVars]![MyVar] & "."

--Beep : Yes

--Type : Information


-Condition : -

-Action : RemoveTempVar

-Arguments : 

--Name : MyVar








روش Requery داده‌های زیر یک فرم یا کنترل را به‌روزرسانی می‌کند تا سوابقی را که از آخرین بار درخواست شده در منبع رکورد جدید هستند یا از آن حذف شده‌اند، منعکس کند. روش Refresh فقط تغییراتی را نشان می دهد که در مجموعه رکوردهای فعلی ایجاد شده است. رکوردهای جدید یا حذف شده را در منبع رکورد منعکس نمی کند. روش Repaint به سادگی فرم مشخص شده و کنترل های آن را دوباره رنگ می کند.


روش Requery کنترل را به سیستم عامل نمی دهد تا به ویندوز اجازه دهد به پردازش پیام ها ادامه دهد. در صورت نیاز به واگذاری کنترل موقت به سیستم عامل از عملکرد DoEvents استفاده کنید.



فرمان Requery سریعتر از عمل Requery است. هنگامی که از عملکرد Requery استفاده می کنید، مایکروسافت اکسس پرس و جو را می بندد و آن را دوباره از پایگاه داده بارگیری می کند. هنگامی که از فرمان Requery استفاده می کنید، اکسس پرس و جو را بدون بستن و بارگذاری مجدد اجرا می کند.




مهدی رفسنجانی - تاجر ایرانی 


در سال ۲۰۰۷ مدیرعامل و چند کارمند شرکت نفتی توتال توسط مقامات قضایی فرانسوی به اتهام پرداخت حدود ۶۰ میلیون یورو رشوه به مقامات ایرانی برای مشارکت در احداث میدان گازی پارس جنوبی بازداشت شدند و نام مهدی هاشمی به عنوان فردی که بخشی از این مبلغ را دریافت کرده مطرح شد. توتال در سال ۱۹۹۷ به همراه شرکت گازپروم روسیه و پتروناس مالزی در مناقصه احداث این میدان گازی پیروز شده‌بود و در سال ۲۰۰۴ پلیس سوئیس متوجه شده بود که حدود ۷٫۸ میلیون یورو از اموال شرکت توتال به حساب یک ایرانی مقیم سوئیس واریز شده که به گفته رسانه‌های فرانسوی از کارمندان مهدی هاشمی رفسنجانی است.









چند ثانیه ۲۴-۱-۱۴۰۳





۲۱ دی ۱۴۰۲ · آموزش و پرورش در آزمون استخدامی به هیچ عنوان مدرک دیپلم جذب نمی‌کند اما در کنکور فرهنگیان یعنی کنکور تخصصی تعلیم و تربیت، دانشجومعلم با مدرک ...




۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 

( حمله ایران به اسرائیل )

مسکو- ایرنا- رئیس مرکز خاورمیانه موسسه مطالعات استراتژیک روسیه گفت: هرچند اسرائیل می‌گوید که به حمله ایران پاسخ خواهد داد اما به نظر من، ماجراجویی‌های تل‌آویو توسط ایالات متحده که مطلقا به جنگ جدیدی نیاز ندارد،‌ مهار خواهدشد چرا که به انتخاب مجدد جوبایدن به ریاست‌جمهوری آمریکاآسیب می‌زند.




در نشست شورای امنیت، آمریکا و دیگر متحدانش به حمایت تمام‌قد از جنایات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تجاوزگری و ماجراجویی نظامی این رژیم علیه کشورهای منطقه پرداختند و پاسخ کاملاً مشروع و قانونی ایران به تجاوز اخیر صهیونیستها به کنسولگری‌اش در دمشق را محکوم کردند.




۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 


ژیلا صادقی مجری سرشناس تلویزیون که در روزهای گذشته حاشیه‌های زیادی درباره نحوه پوشش او در برنامه های تلویزیونی مطرح بود اعلام کرد: شهروند آمریکا هستم.




تخمه آفتابگردان سرشار از مواد مغذی است که قلب شما دوست دارد. این شامل فیبر، ویتامین ها، چربی های سالم و مواد معدنی است. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سرشار از دانه‌ها می‌تواند به سلامت قلب شما کمک کند و ممکن است ( نه حتمی ) از بیماری‌های قلبی محافظت کند.






زقوم، خوراک گناهکاران است که مثل فلز گداخته در درون آنان جوشان است، همچون جوشیدن آب داغ.


إِنَّهَا شَجَرَةٌ تَخْرُجُ فِی أَصْلِ الْجَحِیمِ
آن درختى است که از قعر آتش سوزان مى ‏روید (۶۴)

 

طَلْعُهَا کَأَنَّهُ رُءُوسُ الشَّیَاطِینِ
میوه‏ اش گویى چون کله ‏هاى شیاطین است (۶۵)

 

فَإِنَّهُمْ لَآکِلُونَ مِنْهَا فَمَالِئُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ
پس [دوزخیان] حتما از آن مى ‏خورند و شکمها را از آن پر مى کنند (۶۶)

 













نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد