کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

ویژگی IsLoaded برای بررسی لود شدن شئ AccessObject



رائفی پور به قالیباف: چرا پسرتان (اسحاق) به دنبال اقامت کانادا است؟ /میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا و هزینه های دریافت اقامت دائم را اعلام کنید



نوشتاری : 

expression.IsLoaded

expression A variable that represents an AccessObject object.

توضیحات : 


The IsLoaded property uses the following settings.


Yes/True(VB) : 

The specified AccessObject is loaded.

No/False(VB) : 

The specified AccessObject is not loaded.


 بخشی از اشیاء در AccessObject


Form                          AllForms                   Saved forms

Function             AllFunctions       Saved functions

Macro                   AllMacros            Saved macros

Madoule           AllModules          Saved Modules

Query                  AllQueries            Saved queries

Report               AllReports           Saved reports




The CurrentProject property setting contains a reference to the CurrentProject for the current code database.

This property is available only by using Visual Basic  and is read-only.

Remarks

Use the CurrentProject property to refer to one of the following current database collections together with one of its properties or methods.

AllForms

AllReports

AllMacros

AllDataAccessPages

AccessObjectProprties

AllModules



بهمن ۱۴۰۲ : پیگیری دادستانی منجر به برداشتن طرح شد

منظور : لیوان شخصی است Don't touch




نکته‌ی قابل تامل در میان پاسخ‌های دریافتی، نگاه بیش‌تر مثبت آن‌ها بود؛ پاسخی که به نظر می‌رسد امروز متفاوت باشد، هرچند که برای اطمینان حتما باید یک نظرسنجی دوباره انجام داد.
 
به هر روی مرد از نگاه زنان جوان دهه‌ی ۴۰ این‌گونه بود:
 
اقدس یسیری، خانه‌دار، اصفهان: مرد موجودی است دوست‌داشتنی، البته اگر عصبانی نشود، عیاشی نکند و به حرف مادرش گوش ندهد.
 
رباب علایی،‌خانه‌دار، تهران: مرد خوب، نعمت بهشت است و مرد بد عذاب جهنم.
 
فتانه توصیفیان، خانه‌دار، اصفهان: مرد مانند خورشید است؛ نور می‌دهد، حرارت می‌بخشد و می‌سوزاند.


مهین امیرعظیمی، دانشجو، تهران: خداوندا، هیچ زنی را در این دنیای سرگردان بدون مرد سرگردان نکن.
عزت سروری، خانه‌دار، تهران: مرد بد در دنیا وجود ندارد، زنان مهربان و خوب بهتر می‌توانند این حقیقت را درک کنند.
 
نصرت طلاچی، خانه‌دار، تهران: مرد موجودی است که نه دوستی‌اش معلوم است، نه دشمنی‌اش. از دوری زن رنج می‌برد و از نزدیکی‌اش عذاب.
 
زری رحمانی،‌ خانه‌دار، شیراز: مرد افتخار خلقت بشری است، زیرا از موجودات دیگر استوارتر، کوشاتر، صبورتر، باگذشت‌تر و قابل اعتمادتر است.
 
اقدس شهیدی، آموزگار، اصفهان: مرد چون آب پاکی است که در هر ظرف به رنگ آن درمی‌آید.


بهمن ۱۴۰۲

محسن نجفی خواه معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی موضوع تلاش دولت برای حل مشکلات ناترازی صندوق های بازنشستگی را پیش کشید و با اشاره به کاهش باروری و افزایش امید به زندگی،‌ چنین گفت: سبک زندگی و شرایط حاکم بر کشور به گونه ای است که سن امید به زندگی در جامعه افزایش یافته است.

البته باید بگم امید به زندگی مجلسیا با این درآمداشون زیاد شده با بهترین بیمه تکمیلی و مزایای دولتی




با سلام و احترام

مشتری عزیز مجموعه دیجی کالا همواره از بازخوردهای مشتریان استقبال و در جهت بهبود عملکرد شرکت استفاده میکند.
نظراتی که در مورد یک کالا ثبت می‌کنید بر اساس قوانین ""ثبت نظر"" بررسی، تایید و یا رد می‌شوند.
توجه فرمایید بخش نظرات کاربران به اشتراک گذاشتن تجربه استفاده از آن محصول می باشد، که مشتریان دیگر بتوانند از تجربه سایر مشتریان در راستای انتخاب درست کالا استفاده کنند.
در صورتی‌که کالا ایراد ظاهری یا فنی و مغایرتی داشته باشد طبق قوانین امکان مرجوعی وجود دارد.







اسفند ۱۴۰۲


۱-عباس ایروانی

 عباس ایروانی در این پرونده به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان بیش از ۶۶۴ میلیون دلار و رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو به تحمل ۲۵ سال حبس و ضبط کلیه اموالی که متهم از طریق خلاف قانون به دست آورده، محکوم شده است و به اتهام معاونت در جعل اسناد به تحمل ۸ ماه حبس و جبران خسارت وارده، به اتهام معاونت در استفاده از اسناد مجعول به تحمل ۲ سال و ۱ ماه حبس، به اتهام معاونت در پرداخت رشوه به تحمل ۲ سال و ۱ ماه حبس و به اتهام مشارکت در فرار دادن حامد خاتمی‌پور به تحمل ۱ سال و ۱ ماه حبس محکوم کرده است.



۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 

( حمله ایران به اسرائیل )

مسکو- ایرنا- رئیس مرکز خاورمیانه موسسه مطالعات استراتژیک روسیه گفت: هرچند اسرائیل می‌گوید که به حمله ایران پاسخ خواهد داد اما به نظر من، ماجراجویی‌های تل‌آویو توسط ایالات متحده که مطلقا به جنگ جدیدی نیاز ندارد،‌ مهار خواهدشد چرا که به انتخاب مجدد جوبایدن به ریاست‌جمهوری آمریکاآسیب می‌زند.






















Option Group در اکسس ( انتقال فوکس به کنترل تکست باکس )


اسفند ۱۴۰۲  درمانگاه قم  ( درگیری یک خانم با روان ناسالم با یک آخوند بعلت عکس گرفتن از وی )  از وی بعنوان هنجارشکن گستاخ یاد شده !!!





رائفی پور به قالیباف: چرا پسرتان (اسحاق) به دنبال اقامت کانادا است؟ /میزان سرمایه گذاری فرزندتان در کانادا و هزینه های دریافت اقامت دائم را اعلام کنید




یک Option Group در یک فرم یا گزارش یک مجموعه محدودی از انتخاب ها را نمایش می دهد . باعث می شود انتخاب راحتی داشته باشید ( با تعریف انتخاب های مد نظر ) چرا که آنچه را می خواهید می توانید انتخاب کنید.تنها یک Option یا گزینه در هر گروه قابل انتخاب است . 


توضیحات : 


یک Oprtion Group شامل یک قالب گروه و مجموعه ای از CheckBox ها ، toggle button ها و یا option button هاست.


اگر یک Option Group به یک فیلد محدود ( مرتبط ) شود ، تنها قالب گروه ( frame ) به تنهایی به فیلد محدود می شود نه به باتن های داخل قالب . بجای تنظیم پراپرتی ControlSource برای هر کنترل در Option Group ، پراپرتی OptionValue هر کنترل را به شماره هدفمند برای فیلدی که frame به آن محدود شده است تنظیم کنید. زمان انتخاب یک گزینه ( Option ) در گروه ، مایکروسافت اکسس مقدار فیلد 


وقتی گزینه ای را در یک گروه  انتخاب می کنید، مایکروسافت اکسس مقدار فیلدی را که گروه به مقدار پراپرتی OptionValue گزینه انتخاب شده محدود شده است را تعیین می کند.



تبصره : 


ویژگی یا پراپرتی Option Value به شماره ای  مختص می شود بدلیل اینکه مقدار گروه گزینه یا option group باید فقط یک شماره باشد نه متن ( text ) . اکسس این شماره را در جدول مرتبط ذخیره می کند.


یک option group همچنین می تواند به یک عبارت یا expression تنظیم شود . یک گروه گزینه یا option group را در یک کادر محاوره ای برای پذیرش ورودی کاربر بکار برید و سپس یک عمل یا action روی ورودی انجام دهید.


در شکل زیر frame همان کپشن لیبل Gender ( جنسیت ) است ، همانطور که در شکل می بینید  برای گزینه آخر در تب یا برگه داده ( Data ) ویژگیهای مقدار گزینه ، فعال بودن یا نبودن و قفل کردن یا نکردن موجود است ( در Enabled حالت فعال بودن یا نبودن [ خاکستری ] را تنظیم می کنید ) 






در رویداد AfterUpdate این گروه گزینه ( option group [ با شماره مشخص شده که می توانید حتی آنرا عوض کنید ] )  می توانید بگوئید اگر فرضا پراپرتی OptionValue برابر عدد یک بود کرسر در تکست باکس مورد نظرتون فعال شود . ( متد SetFocus تکست باکس ) 


اگر برای هر گزینه داخل frame ، تکست باکس در فرم موجود باشد : 

OnAfterUpdate

C%=expr.OptionValue

Controls("txt" & C).SetFocus



آقازاده حضرت قالیباف 

..... تومان طلا و سکه ربوده شده است.

اقتصاد 24 همچنین نوشت ، این را هم مدنظر بگیرید که قیمت سکه در مهر ۱۴۰۰، ۱۱ میلیون تومان بوده و امروز ۳۲ میلیون تومان است. یعنی آن روز فقط یکی از فرزندان آقای قالیباف، صرفا در گاوصندوق منزل فرمانیه خود نزدیک به ۷ کیلوگرم طلا یا ۱۲۰۰ نیم سکه بهار آزادی داشته است.

شنیده شده پدر (رئیس مجلس) به محض اطلاع از ثبت شکایت پیگیر شده که به دلایل سیاسی، پرونده را از کلانتری و فراجا خارج کند که دیگر دیر شده و در سامانه ثبت شده بود.

الیاس قالیباف، پسر ارشد محمدباقر قالیباف ، فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی از یکی از دانشگاه‌های مالزی است.

الیاس قالیباف در سال ماه ۱۳۸۶ با دختر یکی از فرماندهان سپاه ازدواج کرد.





182 سیب را بین 3 نفر به نسبت های یک چهارم،دو سوم،سه پنجم تقسیم کردیم،به هریک چند سیب میرسد؟


۱-جمع نسبت ها

۲- عدد ۱۸۲ تقسیم بر جواب ۱

۳-عدد مرحله ۲ را به ترتیب در ۱/۴ و ۲/۳ و ۳/۵ ضرب می کنیم 

جمع اعداد بدست آمده باید ۱۸۲ شود.





۹ بهمن ۱۴۰۲ ( کاهش ساعات کاری کارمندان دولت )


حسینعلی حاجی دلیگانی در مخالفت با این درخواست بیان کرد: اولویت امروز کشور بحث معیشت مردم می‌باشد و بحث ساعت کار اداری از اولویت‌های بعدی است. تعیین و پیگیری دستمزد کارگران و اعتماد سازی اولویت امروز نظام است، نظام خدمات زیادی داشته است که برخی افراد در تلاش هستند تا به آن خدشه وارد کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش قیمت گوشت و سایر کالاها از اولویت‌های دیگری است که ما باید به آن رسیدگی کنیم. همه کارکنان دولت شریف هستند اما آیا همه ملت ایران کارمندان دولت هستند که ما اکنون دو روز در هفته را تعطیل کرده و چهار ساعت از ساعت کاری را کاهش دهیم. آنگاه جواب کارگران را چه باید بدهیم؟ کشور امروز نیاز دارد که فرهنگ کار را تقویت کنیم چرا که همه کشورهای پیشرفته به این سمت رفته اند.




بهمن ۱۴۰۲ ( پنجشنبه مبعث رسول ، یکشنبه ۲۲ بهمن ) - چهارشنبه ساعت ۱۵ بازی قطر و ایران




بهمن ۱۴۰۲ : پیگیری دادستانی موجب برداشتن طرح از سایت دیجی کالا شد







بهمن ۱۴۰۲ 


به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری ضمن توصیه به شهروندان نسبت به استفاده از نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های دارای نشان استاندارد معتبر گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولید استان، سه هزار بطری نوشیدنی فاقد نشان استاندارد یک واحد تولیدی در محدوده صفادشت را شناسایی و توقیف کردند.

وی توضیح داد: شهروندان می‌توانند هنگام خرید نوشیدنی‌ها، شماره ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از صحت و اعتبار نشان استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.


بهمن ۱۴۰۲ 


پس از فرار مدیر کمپانی پانزی کوروش کمپانی، دفتر موبایل موسوی که به شیوه‌ای مشابه گوشی آیفون می‌فروشد و از قضا اسپانسر باشگاه استقلال تهران نیز شده، با هجوم مردم مواجه شد. گروهی از مردم در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه نسبت به عدم تحویل موبایل‌هایشان همچون کوروش کمپانی در موعد مقرر اعتراض کردند که حالا با توجه به فرار کوروش کمپانی، نگرانی گروهی از خریداران منجر به هجوم‌شان به دفتر این شرکت برای مطالبه گوشی‌های موبایل‌شان شده است.



به گزارش همشهری آنلاین، شریفیان گفت: در حال حاضر همه انگشت اتهامشان به سمت سلبریتی‌ها و تبلیغات چی‌ها دراز شده است. دولت تماس گرفته که باید برگردم و پول‌ها را به این افراد برگردانم. آیا پدیده شاندیز که بار‌ها صداوسیما تبلیغاتش را کرد، صداوسیما پول مردم را پس داد؟ ما در برابر امثال مدیرعامل چای دبش سر سوزنی هم شبیهشان نیستیم.
او گفت: تعداد سلبریتی‌هایی که تبلیغ کوروش کمپانی را کرده اند حدود ۴۰۰، ۵۰۰ نفر بوده اند و رقم‌هایی دریافتی برای تبلیغ از یک میلیون تومان بوده تا ۱۵، ۲۰ میلیون تومان! به عنوان مثال بازیکن تیم ملی ۲۰ میلیون تومان گرفته و تبلیغ کرده است. چون ما یک دوستی قدیمی با هم داشتیم. ولی به کسی اصلا ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان پولی نداده ایم.


خانم الهام حمیدی ، بازیگر برجسته کشورمان، ضمن عذرخواهی بابت اتفاقات اخیر، پیرامون کمپانی کلاهبردار کوروش کمپانی، اعلام داشت پول دریافتی از کمپانی که به خاطر تبلیغات گرفته بود را به شماره حسابی که مراجع قضایی اعلام داشت، واریز کرد.
کد خبر: ۲۲۹۲۱۷   تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱



آذر تا بهمن 1402 قرار بود حاجیها اعزام شوند ولی با کارشکنی  دولت عربستان (قاتل کودکان یمن )  و بهانه های امنیتی کنسل  و پول به حساب معترضین واریز شد






۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ 



به گزارش خبرآنلابن به نقل از تاس، سفارت آمریکا در مسکو با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان این کشور در روسیه هشدار داد که طی ۴۸ ساعت آینده از ورود به مراکز پرجمعیت و جمع‌شدن‌های غیرضروری خودداری کنند، زیرا «افراط‌گرایان» در حال برنامه‌ریزی برای انجام حمله‌هایی در شهر مسکو هستند.

در بیانیه سفارت آمریکا که در وب‌سایت این سفارت قرار گرفته آمده است که «سفارت در حال رصد گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد افراط‌گرایان برنامه‌های قریب‌الوقوعی برای هدف قرار دادن تجمعات بزرگ در مسکو از جمله کنسرت‌ها دارند و باید به شهروندان آمریکایی توصیه شود که از حضور در تجمعات بزرگ در ۴۸ ساعت آینده خودداری کنند.»