کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

خروج افاغنه از ایران هر چه سریعتر







نخست‌وزیر لهستان گفت: درحال آماده‌شدن برای جنگ با روسیه هستیم. ما در زمان جنگ زندگی می‌کنیم. 




فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.



اخراج اتباع غیرمجاز، نظارت دقیق بر اتباع مجاز، پس گرفتن امتیازات سیاسی و تجاری داده شده به طالبان و رفتار با این گروه در چارچوب یک حکومت غیرقانونی که به رسمیت شناخته نشده است، راهکار مناسبی است که دولت چهاردهم می‌تواند با استفاده از آن، با این خطر مقابله کند.
 
ضمناً تجدید نظر جدی و فوری در مورد مسئول و تعدادی از کارکنان سفارت ایران در کابل، ضرورت دارد.



۴- قوانین تابعیتی کشور در مسیر جلوگیری از سوء‌استفاده و دست‌اندازی بیگانگان به تابعیت و شناسنامه ایرانی مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. ۵- اجازه تعدی و ...


سهولت ورود به ایران به قدری افزایش یافته که شبکه‌های قاچاق انسان برای جذب مشتری و درآمد بیشتر اقدام به اضافه کردن پیشنهادهای شغلی و اقامتی برای مشتریان خودشان




۲ مهر ۱۴۰۲ · حسن همتی در گفت‌و‌گو با شفقنا در خصوص ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، اظهار داشت: بنده مخالف ورود اتباع غیر مجاز به کشور هستم و این مساله بیشتر



با سلام. پارسال ی واحد از منزلم را به 3 افغانی (مجردی) اجاره دادم، امسال بهشون گفتم خالی کنید، ولی خالی نمیکنن، میخوام بدونم که از پلیس 110 میتونم برای



۶ خرداد ۱۴۰۳ · مطابق با قوانین ایران، انجام معامله خرید و فروش املاک با اتباع خارجی ممنوع محسوب می‌شود اما اجاره دادن املاک به آن‌ها، با مشکلی روبرو نیست



رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با «بازار»: اجاره مسکن به افغانستانی های غیر مجاز ممنوع است| چرا همه اتفاقات به حساب املاکی ها نوشته می شود! خسروی، رئیس 



۴ روز پیش · فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند



۲ ساعت پیش · در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه «با توجه به تمرد عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی» از قوانین جمهوری اسلامی ایران و «قصد آنها برای سیر بدون


۱۲ مرداد ۱۴۰۳

طی روز‌های گذشته عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی افغانستان، دست به اقدامات غیر قانونی در حریم ریلی جمهوری اسلامی ایران زد که پس از ممانعت همکاران فنی و حفاظتی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه عوامل این کنسرسیوم، پرسنل راه آهن ایران را ضرب و شتم نموده و شیشه خودروی آن‌ها را نیز خرد کردند.



سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری گفت: اتباع بیگانه که داخل کشور هستند باید دارای مجوز باشند، اگر مجوز اقامت نداشته باشند یعنی حضور غیر مجاز و کسانی که این‌ها را به کار می‌گیرند جرم مرتکب شدند و مشمول جریمه‌های سنگین توسط اداره کار می‌شوند.



طبق ماده ۱۲۰ قانون کار، اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه دارای روادید ورود با حق کار مشخص بوده و مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه، پروانه کار دریافت کرده باشند.






کد خبر: ۹۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

هر افغانستانی ۱۰۰ میلیون تومان

آرش نصراصفهانی جامعه‌شناس می‌گوید: «هر افغانستانی در ایران باید یک پرونده فردی داشته باشد، درحالی‌‏که از ابتدای ورود افغانستانی‏‌ها به ایران، آن‌ها به‌شکل پناهنده جمعی در نظر گرفته شدند؛ یعنی اعتقاد بر این بود که آن‌ها پناهنده هستند و باید به کشور خودشان برگردند؛ به‌همین‌دلیل هیچ وقت دولت حاضر به تشکیل پرونده برای این افراد نشد.»
هر افغانستانی ۱۰۰ میلیون تومان
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب مایل می‌تابد روی صورت گندمگون و گرد «زعفران». روسری گلدارش پر رنگ است؛ آبی، صورتی و سفید با پیراهن نخی بلندی به رنگ آفتابگردان، باغچه و دریا. چشم‌های حبه‌انگوری‌اش رد اتوبوس‌ها را می‌گیرد؛ اتوبوس‌های سفید، آبی و زرد که از میان کوچه خاکی، سوت‌زنان، غول سیاه آهنی را رد می‌کنند و وارد محوطه‌ای بزرگ می‌شوند؛ خیلی بزرگ.

به گزارش هم‌میهن، «روزی حداقل ۱۵-۱۰تا از این اتوبوس‌ها وارد مرکز می‌شوند. هرکدام با هر تعداد صندلی که داشته باشند، حداقل ۴۵ نفر را سوار می‌کنند. حالا می‌خواهند صندلی ۵۲ تایی باشند، می‌خواهند ۲۸ تایی. هر نفر یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا مشهد.» توضیحات احمد رفیق، راننده یکی از اتوبوس‌ها.

مسیر اتوبوس از این مرکز در شهرستان کرج تا اردوگاه سفیدسنگ است؛ سفیدسنگ یکی از مراکز بزرگ نگهداری مهاجران افغانستانی است، در ۱۹ کیلومتری شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی. از کرج تا سفیدسنگ، ۱۲ ساعت راه است و پول مسیر را خود مهاجران باید پرداخت کنند؛ سهمی از آن هم به نیروی انتظامی، وزارت کشور و... می‌رسد.

زعفران، نام زن جوان منتظر است که برگه سفید مچاله‌شده‌ای را با خواهرش رعنا دست‌به‌دست می‌کند. رعنا و زعفران، گوشه دیوار، در همسایگی در آهنی، به زحمت سایه‌ای پیدا کرده‌اند و طوری که زانو‌ها را بغل کرده باشند، نشسته‌اند و گوشی‌های تلفن همراه بین‌شان دست‌به‌دست می‌شود: «پول داری؟ وقت نداریم. تا ظهر رحیم را می‌برند.» برای آزادی رحیم ۱۰ میلیون تومان می‌خواهند، روی برگه دو شماره کارت بانک با خودکار آبی نوشته شده، یکی به‌نام آقای ج و یکی به‌نام آقای ر. حساب‌ها شخصی است؛ هرکدام ۵ میلیون تومان.چرا به حساب شخصی می‌زنی؟

نمی‌دانم خانم. به ما گفتند این را واریز کن، شوهرت آزاد می‌شود.

رحیم کارگر افغانستانی است، صبح روز سه‌شنبه، آفتاب نزده، او را با گروهی دیگر از همشهریانش در مسیر کار در نظرآباد دستگیر کرده و به مرکز ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی استان البرز آورده‌اند؛ مرکزی در یکی از فرعی‌هایی نزدیک به میدان استاندارد کرج.

از میانه کوچه، جمعیت دیده می‌شوند. زنان و مردان اطراف در بزرگ آهنی نشسته‌اند و چشمان منتظرشان به در دوخته شده. لای در، جایی که قرار بوده دوطرفش چفت هم شود، چشم‌ها در جست‌وجویند؛ چشم‌های کشیده پدر، مادر، فرزند، خواهر و برادر آن‌ها که آن‌طرف در آهنی، در جایی شبیه قفس، زندانی شده‌اند. اینجا زندانی بزرگ است با دیوار‌هایی مشبک.

از شیار در، آن‌ها را مثل نقطه‌هایی قرمز، سفید و مشکی می‌شود دید؛ رنگ پیراهن‌هایشان است. تعدادی را ردیف نشانده‌اند در حیاط، زیر هرم آفتاب. یکی از روز‌های گرم تابستان که سازمان هواشناسی هشدار گرمای بی‌سابقه‌اش را داده. گروهی، اما پشت دیوار‌های مشبک نشسته‌اند، دورتر از دامنه دیدند.

زعفران برگه سرشماری را نشان می‌دهد. صبح آن روز، کپی همین برگه در جیب رحیم بوده، مامور نیروی انتظامی دیده، پاره کرده و او را سوار مینی‌بوس کرده. مینی‌بوسی شبیه به آن‌که ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه صبح، تعداد زیادی از افغانستانی‌ها را حسرت به دل، از کنار خانواده‌های منتظر رد کرد و به داخل برد. جوانک‌هایی با چشمان ترس‌خورده و نوجوانانی آشفته.

ماموران سبزپوش، بالای سر افغانستانی‌ها گوشه حیاط، ایستاده‌اند. در که به استقبال اتوبوس‌های خالی باز می‌شود، تصاویر بیشتری از محوطه، محل نگهداری افغانستانی‌ها نمایان می‌شود. صدای قیژقیژ باز شدن در و بعد فریاد هولناک بسته‌شدن آن، خانواده‌ها را به‌سمت در می‌برد. درِ آهنی دریچه دارد، مثل دریچه‌های شیشه‌ای داخل سالن انتظار.

سالن انتظار ۱۰ قدم دورتر از ورودی اتوبوس‌ها، غلغله است؛ صندلی‌ها کم و جمعیت بسیار زیاد. زنان و کودکان، کیف و کیسه به دست، در انتظار شنیدن صدایشان نشسته‌اند. تعدادی مقابل دریچه شیشه‌ای که زنانه و مردانه شده، دست‌ها را دراز کرده‌اند به‌سمت سربازی که فارغ از دنیا، روی تک صندلی نشسته و روی کاغذ اسم‌ها را می‌نویسد. برای او نگاه‌ها و صدا‌های ملتمسانه خانواده‌های مهاجر، کمترین اهمیت را دارد. آن‌طرف پسران، همسران، پدران و برادران نشسته‌اند و این‌طرف، منتظران.

افغانستانی‌های بدون مدرک را در خیابان‌های شهرستان‌های استان البرز دستگیر می‌کنند و به این مرکز می‌آورند؛ آن‌ها در مسیر خانه، در مسیر کار، در صف نانوایی، در حال رفتن به درمانگاه یا قدم‌زدن در خیابان هستند که با ماموران چشم در چشم می‌شوند و در پاسخ به سوال‌شان که مدرک داری؟ برگه‌ای بیرون می‌آورند. یا شاید همان برگه را هم نداشته باشند.

«شوهرم داخل است، ۲۶-۲۵ ساله است، دو روز سمت هشتگرد بود که او را گرفتند. موتوربند است. پدر و مادرش را طالبان در افغانستان کشته‌اند و با دختر ۶ ساله‌مان در هشتگرد زندگی می‌کنیم. اگر پول داشتیم، مدرک می‌خریدیم و حالا این وضعمان نبود.» این‌ها را عارفه می‌گوید.

عارفه زنی است که ۶ سال پیش همراه با همسرش غلامحسین به ایران آمدند، پاسپورتی‌اند، اما تمدید نکردند. آخرین‌بار که برای تمدید رفتند به آن‌ها گفته شد، باید کارت هوشمند بگیرند. کارت هوشمند، اما ۱۰۰ میلیون تومان است. سرپرست خانواده و فرزند پسر بالای ۱۸ سال باید این کارت را داشته باشند تا بتوانند در ایران بمانند و کار کنند. ماموران برگه سرشماری را قبول نمی‌کنند. نه برگه سرشماری، نه پاسپورت و نه دفترچه و کارت اقامت.



۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 

امانی با بیان اینکه پس از املاک فرسوده، حضور گسترده اتباع بیگانه یکی دیگر از مشکلات محلات تهران از جمله محله اتابک است، اظهار کرد: رئیس شورای شهر تهران دو مرتبه مکاتبه با وزیر کشور داشته و در مورد حضور اتباع در محلات توضیح دادند و این موضوع را به وزیر کشور منعکس کردند و نکته جالب این است که تعدادی از زنان اتباع گالون‌های ۲۰ لیتری بنزین دارند و سرچهارراه به موتوری‌ها بنزین می‌فروشند و این مسئله جای تعجب است.




در این بین کارشناسان معتقدند شرایط حضور این اتباع در کشورمان طوری هست که اصلاً توان شناسایی آن‌ها را نداریم، چه برسد که حاکمیت بخواهد آن‌ها را به کشورشان برگرداند. سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با حضور در کافه خبر خبرآنلاین همین نکته را بیان می‌کند: «همه می‌دانند که ما الان توان اخراج مهاجرین و آوارگان غیرقانونی عراقی و افغانستانی از ایران را نداریم، در دورترین نقطه کشور هم دارند کار می‌کنند، اصلاً نمی‌دانیم کجا هستند، چراکه شناسنامه‌ای از این گروه‌ها نداریم.»

اوا ادامه می‌دهد: «اما شما وقتی وارد کشور دیگری می‌شوید از آن‌جا که مجوز دارید کاملاً شما را رصد می‌کنند، این‌که توانایی فرد چیست از کجا آمده است چرا آمده است همه این موارد را می‌دانند، یعنی اطلاعات آدم‌ها را به‌روز شده در اختیار دارند، درحالیکه ما از مهاجرهایی که وارد کشور ما شدند چیزی نداریم.»














شعبووون بی مخ 




مرداد ۱۴۰۳



آلن دلون 


سه فرزند او روز یکشنبه در بیانیه‌ای به خبرگزاری فرانسه گفتند که آلن دلون، اسطوره سینمای فرانسه، در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

در این بیانیه آمده است: آلن فابین، انوشکا، آنتونی و همچنین (سگ او) لوبو، با اندوه عمیق اعلام کردند که پدرشان درگذشت. خانواده خواستار حفظ حریم خصوصی هستند.




۸ ساعت پیش · پدر مبینا نعمت‌زاده در گفتگویی که با صدا و سیما داشت عنوان کرد که مبینا از کشورهای اروپایی و آسیایی پیشنهاد تابعیت داشته اما با رد کردن این 



بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به مدیران عامل شبکه بانکی اعلام کرد: اولویت در پرداخت تسهیلات بانکی با محوریت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون جهش تولید مسکن و… است و هرگونه اعطای تسهیلات بدون در نظر گرفتن اولویت‌های یادشده فاقد وجاهت بوده و مورد پذیرش نیست. ( اخیراً برای حساب وکالتی خودرو بانک ها حدود ۸۰ میلیون وام تخصیص می دهند که در صورت برنده شدن فرد به وی تعلق خواهند گرفت. )




۶ ساعت پیش · ... مجلس دوازدهم مهندسی شده و انتخابات در جمهوری اسلامی مفهوم خود را از دست داده است. وی ادامه داد: با این حرف ظفرقندی یعنی هیچ یک از ما مشروعیت ...



۶ ساعت پیش · او گفت: ظفرقندی از مجلسی رای اعتماد می‌خواهد که آن را مشروع نمی‌داند، او گفته که انتخابات مجلس مهندسی شده است و همه ما مشروعیت نداریم. کاش برای ...



۲۸ مرداد ۱۴۰۳ 


«دونالد توسک»، نخست‌وزیر لهستان روز یکشنبه از آماده شدن ارتش این کشور برای «جنگ محتمل» با روسیه خبر داد و گفت: «ما در زمان جنگ زندگی می‌کنیم... امروز اعلام می‌کنم که با هم، هر روز هر کاری از دستمان بر‌آید انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که لهستان، ارتش لهستان و مردم لهستان دیگر مجبور نشوند روی معجزه حساب کنند.»



طی چند روز اخیر ارتش اوکراین با تکیه بر سلاح‌های جدیدی که از غرب و مشخصاً ایالات متحده، آلمان و انگلستان دریافت کرده، برای نخستین بار موفق شد در عمق خاک روسیه نفوذ کند. فشار آتش اوکراین به اندازه‌ای قوی بود که ارتش روسیه در برخی مناطق اقدام به عقب‌نشینی و همچنین تخلیه شهروندان کرده است



۲ روز پیش · خبرنگار سی ان ان در انتهای گزارش خود حمله اوکراین به روسیه و تصرف بخش هایی از کورسک را مایه شرمساری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، عنوان می.....


سسکوریا گفت: «کلید موفقیت اوکراین این بود که آن‌ها توانستند با مقاومت کم یا بدون مقاومت به راحتی وارد خاک روسیه شوند. این برای روس‌ها یک غافلگیری کامل بود و نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی روسیه واقعاً نتوانستند هیچ نوع حمله اوکراینی را در منطقه پیش‌بینی کنند».



سالهاست سارقین با خیال راحت از نحوه مجازات و دستگیری به کار خود مشغول هستند و روزی یکی دوتا و شاید سه تا گوشی سرقت می‌قاپند یا با تهدید قمه و چاقو به زور صاحب می شوند. یک روز فیلم آنها در اتوبان صدر منتشر می‌شود و روز دیگر در خیابانی دیگر. یک روز گوشی فرد معمولی را می قاپند و روز دیگر گردنبند علی دایی را از گردنش می رباید. روزی دیگر بانویی باردار را به طمع طلا و گوشی در خیابان خفت می کنند و روز دیگر دختر فلان بازیگر معروف را با قمه تهدید می‌کنند.




ویژگیهای مسیح دَجّال در آخر الزمان


ای مردم! خداوند پیامبری را به رسالت مبعوث نکرد جز آنکه قومش را از دجّال ترسانید و خدای تعالی آن را تا به امروز بر شما تأخیر انداخته است و اگر امر بر شما مشتبه شد بدانید که خداوند یک چشم نیست و دجّال بر حماری که فاصله بین دو گوشش یک میل است خروج می‌کند و بیشتر پیروان او یهود و زنان و اعرابند و به همه کرانه‌های زمین جز مکّه و دو حومه آن و مدینه دو حومه آن درآید.











پراپرتی Connect در لینک به جداول

حمله به اسرائیل در پی ترور اسماعیل هنیه در منطقه زعفرانیه تهران زودتر از ۲۸ صفر نخواهد بود ( دلایل امنیتی مخصوصا راهیان کربلا و شلوغ بودن مرزها )


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ · 3 - اگر بین ایران و اسرائیل جنگی تمام عیار در بگیرد، حتماً کشورمان همانند وضعیت عراق در جنگ با آمریکا، دچار آسیب های جدی خواهد شد و از این رو،


درخواست مبینا نعمت زاده و موافق مسعود پزشکیان با حضور بدون کنکور در دانشکده پزشکی با واکنش تند مردم همراه شد.



برای شئ TableDef که جدول لینک شده را نشان می دهد ، تنظیم پراپرتی Connect شامل یک یا دو قسمت است ( مشخص کننده نوع دیتابیس و مسیری به دیتابیس یا پایگاه داده ) ، هر کدام از اینها با semicolon ختم می شود. مسیر جدول مسیر کامل برای دایرکتوری نگهدارنده فایل های پایگاه داده است و بایستی با نشانگر= DATABASE قبل از آن باشد.




.Connect="Ms Access;PWD=" & Pass & ";DATABASE=..."




برای لوپ زدن در جداول و گرفتن پراپرتی Name آنها می توان از مجموعه Tabledefs استفاده کرد ، شماره ایندکس جداول ZeroBase است. پراپرتی Count از مجموعه TableDefs تعداد ( number ) شئ ها در مجموعه مشخص شده را برمی گرداند و Read-only است.





Application.RefreshDatabaseWindow
Alternative : 
CurrentDb.TableDef.Refresh




?CurrentDb.TableDefs(0).RecordCount

۵ شهریور ۱۴۰۳
۴ ساعت پیش · توهین به مهسا امینی در تلویزیون؛ «نفله شده دختر کرد سنی» (فیلم) ... این استاد دانشگاه گفت: در اعتراضات سال ۱۴۰۱، پیش بینی دشمن این بود که وقتی این 



۱۸ مرداد ۱۴۰۳
۲ ساعت پیش · نخست وزیر اسرائیل تهدید کرد: حزب‌الله باید به عواقب حمله به اسرائیل و شروع یک جنگ گسترده‌تر فکر کند.



حسن بهشتی پور درباره نحوه بهترین پاسخ برای ترور اخیر اسماعیل هنیه، بهترین راهبرد را زدن ضربه ای کاری به یکی از سران اصلی و مسئولین جنایتکار رژیم صهیونستی دانست و اضافه کرد: دقیقا به همان شکلی که رژیم صهیونستی عملیات خود را انجام داد ما هم باید بتوانیم عملیات مشابهی را انجام بدهیم.



۲ روز پیش · تصمیم به ترور هنیه که پس از ۷ اکتبر گرفته شد، نیازمند مجموعه‌ای پیچیده از ترتیبات شبکه‌ای از جاسوسان موساد بوده که در سراسر تهران پراکنده بودند


۱۹ مرداد ۱۴۰۳ : ترور عضو ارشد حماس در لبنان

حماس اعلام کرد که سامر الحاج در جریان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به شهر صیدا در جنوب لبنان که عصر امروز انجام شد، به شهادت رسیده است.



«سعدالله زارعی» کارشناس مسائل منطقه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ( مصلی ) ، اظهار داشت: اگر اسرائیل بتواند عملیات ترور را همانند تخریب بیمارستان‌های غزه عادی سازی کند، شاهد تکرار عملیات‌های ترور در سطح جهان اسلام علیه رهبران مقاومت خواهیم بود، لذا پاسخ به عملیات ترور رژیم اسرائیل یک الزام و اجبار برای سر جا نشاندن رژیم صهیونیستی است.


۲۰ مرداد ۱۴۰۳

هدف : کوچاندن اجباری 

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.


۱۳ ساعت پیش · ارتش اسرائیل تصاویر ۱۹ فرد را منتشر کرد و گفت آنان عضو حماس و جهاد اسلامی هستند که در حمله بامداد شنبه به نمازخانه مدرسه تابعین در غزه کشته


۲۲ مرداد ۱۴۰۳ و هنوز ملت ها منتظر 

۱۷ ساعت پیش · احتمال حمله ایران به اسرائیل تا 48 ساعت آینده · بیانیه انگلیس ، فرانسه و آلمان : ایران خویشتنداری کند · گمانه زنی الجزیره درباره نحوه پاسخ ایران و ...



سفر خارجی ممنوع!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بر پایه ارزیابی‌های اطلاعاتی سفر کلیه اعضای نیروهای مسلح اسرائیل به خارج از کشور ممنوع شد. 


پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در اتفاق ناگوار مدرسه التابعین نیروهای امدادی هر 70 کیلو گرم از بدن اجساد را بدلیل نامشخص بودن افراد یک شهید در نظر گرفتند.




مدیر عامل خبرگزاری میزان در واکنش به سانسورهای عجیب مسابقات المپیک در تلویزیون:

این مدل کشتی نشون دادن توهین به مخاطب ایرانی است. هادی عامل داره کشتی گزارش می‌کنه، اما تصویر چیز دیگه‌ای نشون میده.
صداوسیما مسابقات کشتی رو ضبط کنه، سانسورهاش رو انجام بده بعد زنده‌نمایی کنه. مسخره‌تر از این مدل پوشش نداریم!



ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در مراسم توزیع مدال وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک پاریس یکدیگر را در آغوش گرفتند تا تاریخ‌سازی دختران ایرانی تکمیل شود. این اقدام ورزشکاران توسط صدا و سیما سانسور شد








این وضعیت در حالی است که حضور مهاجران افغان در کشور پس از به قدرت رسیدن طالبان بیش از گذشته شده است. این موضوع باعث شده است که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصاد 











صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون



۲۱ مرداد ۱۴۰۳


صبح امروز شهردار بندر گناوه به همراه دو کارمند شهرداری، توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) گناوه دستگیر شده و تحویل مقام قضایی شدند. بر اساس گزارش دریافتی، متهمان به صورت سازمان یافته در زمینه اخذ رشوه فعالیت داشته‌اند. پیش از این نیز، یکی از افراد وابسته به این پرونده توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) دستگیر شده بود.




المپیک ۲۰۲۴ ، آقای یزدانی در  یک قدمی مدال طلا با مصدومیت دررفتگی شانه 

رییس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی ادامه داد: اما در این حین آقای امینی که آنجا بود اظهار نظرهایی با لفظ نامناسبی داشت که باید بانداژ می‌کردم تا دست یزدانی در نرود. من هم به ایشان توضیح دادم که چون تخصص و صلاحیت پزشکی ندارند این مبحث را ادامه ندهند. به هر حال با رفتار نامناسب ایشان من مواجه شدم. البته عصبانیت آقای امینی با توجه به مصدومیت و نتیجه یزدانی برایم قابل درک بود و همین باعث واکنش نامناسب ایشان شده بود اما به عنوان مربی باتجربه از او انتظار داشتم بر خودش مسلط باشد و ادب و منش پهلوانی که از کشتی‌گیران و مربیان انتظار است را رعایت کند. بدون شک آقای کاوه هم به اندازه ایشان ناراحت بودند اما رفتار مناسبی داشتند و مشاجره‌ای با هم نداشتیم. 




۲۲ مرداد ۱۴۰۳ 

قیمت پایه و مالیات و عوارض را ببینید



مرداد ۱۴۰۳ و اوج گرما ( حادثه شهربازی شخصی )


خوشبختانه با عنایت خداوند وتلاش کادر درمان عسل حالش بهتر شد اگرچه شرایط او چندان برای ترخیص مساعد نبود اما گرمای بیش از حد اتاق های بستری بیمارستان مدنی کرج شرایط را برای عسل دشوار کرده بود بنابراین تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان به خانه ببریم .

در بیمارستان اتاق های بخش های درمانی کولر ها خاموش است و بیشتر مردم با پنکه های شخصی به داد بیماران خود رسیده اند و این مسله خیلی تعجب برانگیز است .






لوسمی یک نوع سرطان خون است که باعث تولید غیرطبیعی و بیش از حد سلول‌های سفید خونی می‌شود. احساس پف کردن: یکی از نشانه‌های نوع مزمن لوسمی، بزرگ شدن طحال است که ممکن است منجر به کاهش اشتهای فرد مبتلا شود، زیرا به دلیل فشار وارده از سمت طحال به معده، فرد احساس سیری می‌کند و مواد غذایی کمتری مصرف می‌نماید.




المپیک کشتی ۲۰۲۴


با این حال، اتحادیه جهانی کشتی درخواست تجدید نظر را رد کرد و کار داوران در فینال را درست تشخیص داد.

آماده رفتن به لوزان

داستان می توانست به همین جا ختم شود اما الکسانیان پس از ورود به وطن خود به خبرنگاران گفت که آماده است تا پایان این شکایت را پیگیری کند. او گفت  فرصت برای تجدید نظر در این تصمیم وجود دارد. قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ توضیح داد که همه چیز به وضوح در ویدیو قابل مشاهده است. اتحادیه جهانی کشتی شکایت ما را نمی‌پذیرد چون چگونه می‌تواند گناه خود را بپذیرد؟ ما به IOC شکایت خواهیم کرد. ویدیو را ارائه خواهیم داد. بگذارید کارشناسان نگاه کنند و بگویند حق با کیست.



۲۳ مرداد ۱۴۰۳  اظهاز فضل وزیر پیشنهادی نیرو جهت بررسی در کمیسیون تخصصی 


در این جلسه وزیر پیشنهادی نیرو نیز دلایل ایجاد وضعیت فعلی و شکاف با سیاست‌های ابلاغی را اقتصاد یارانه‌ای برق و عدم توجیه اقتصادی‌ سرمایه‌گذاری در بخش برق عنوان کرد و گفت: همچنین عدم تعادل عرضه و تقاضا، رشد بی‌رویه مصرف را باید به این موارد افزود که ازجمله راه‌های تحقق سیاست‌های ابلاغی از نظر علی‌آبادی اصلاح اقتصاد و روابط مالی برق، افزایش ظرفیت و راندمان تولید انرژی تجدیدپذیر، اصلاح ساختار صنعت برق و… است.




المپیک ۲۰۲۴

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک پاریس میزان پاداش مدال آوران این دوره از بازی ها را اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای مدال آوران طلا در بازی های پارالمپیک ۴ میلیارد تومان‌ در نظر گرفته شده است، مدال آوران نقره یک و نیم میلیارد دریافت می کنند و به مدال آوران برنز هم یک میلیارد اهدا می شود. پاداش مدال آوران تیمی ۷۵ درصد پاداش تعیین شده برای رشته های انفرادی است.




رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به ادعای موافقت دانشگاه علوم پزشکی تهران با پذیرش بدون کنکور مبینا نعمت زاده در رشته پزشکی این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه طبق ضابطه خواهد بود. بنابراین پذیرش او بدون کنکور در رشته پزشکی تکذیب می‌شود.






غیر فعال کردن هشدار Hyperlink در Microsoft Office


پیش بینی : ( با توجه به لغو شدن پروازها از تهران و استانبول و حتی لبنان از ساعت ۱ ) بامداد یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ حدود ساعت ۱ ببعد مراکز نظامی  اسرائیل از چند کشور مورد تهاجم موشکی قرار خواهند گرفت.


مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: «لغو پروازهای ترکیه به ایران صرفاً شایعه و جو رسانه‌ای است.»


 ۱۴ مرداد و مشخص شد حمله به مواضع صهیونیستی  در بامداد صورت نگرفت  .... و همچنان نتانیاهو به غزه حمله می کند !!!



وب‌سایت خبری «اکسیوس» آمریکا به نقل از مسئولان اسرائیلی و آمریکایی نوشت: «پیش‌بینی می‌شود ایران در ساعات ابتدایی فردا دوشنبه به اسرائیل حمله کند.»


امروز دوشنبه و  هم عملیات خونخواهی انجام نگرفت








VBAwarnings KeyWord

VbaWarnings - When set to 1, Microsoft Office will trust all macros and run any code without showing a security warning or requiring user permission.







Security\Trusted Documents.

DisableTrustedDocuments


Security Warning dialog box appears when you try to trust a file from a network location. You can click Don't show this message again in the dialog box, and then the dialog box does not appear again. In addition, you can turn off the feature by clicking No on the Security Warning dialog box.

Turn off Trusted Documents feature for network locations

You can turn off the Trusted Documents feature, for network locations, in the Trust Center.

  1. Click the File tab.
  2. Click Options.
  3. Select Trust Center, and then Trust Center Settings.
  4. Click Trusted Documents.
  5. Clear the Allow documents on a network to be trusted check box.


Security\Protected View.

ProtectedView

Leave Blank Type




Regedit 


Trusted Location 

location1 To Location20 Only


-By default, only Trusted Locations local to the user's device are allowed. Network locations can also be set as a Trusted Location, but not recommended.
--Allownetworklocation
-We don't recommend that users specify root folders as Trusted Locations. For example, the C: drive or the My Documents folder. Instead, create a subfolder within those folders and specify only that folder as a Trusted Location.



If you enable this policy setting, you may specify a folder location, path, and date from which files can the application can open files which run macros without warning.


path ... software\policies\microsoft\office\16.0\access\security\trusted locations\location20


Type 

Allowsubfolders : all sub-folders in the folder you specify will also be trusted.




If you disable or do not configure this policy setting, all trusted locations (those specified in the Trust Center) in the specified applications are assumed to be safe.

Disable All Trusted Location 

Type : alllocationsdisabled

Value : 1 enabled 0 disabled




software\policies\microsoft\office\16.0\access\security
Value Name: modaltrustdecisiononly








دستور امنیتی دادستان کل کشور علنی شد

به گفته رحیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی ازاد، دادستان کل کشور دستور داده «تمامی افرادی که در ماجرای ترور شهید اسماعیل هنیه قصور داشتند و یا به عنوان عامل نفوذی از آن‌ها استفاده شده، شناسایی و دستگیر شوند.»

رد پای نفوذ در ترور هنیه| قوه قضاییه: نه تایید می کنیم و نه رد

معاون قضایی قوه قضاییه البته اینکه «رژیم صهیونیستی در این ترور از عوامل نفوذی و جاسوس استفاده کرده را تایید و یا رد نکرد» اما در عین حال از بررسی و پیگیری این فرضیه خبر داد.



۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - فرودگاه امام


پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی ارزان سفر ایرانیان از تاریخ 10/05/1403 بدلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ های تعیین شده به مدت  یک ماه تقویمی تعلیق شد.



۳۰ تیر ۱۴۰۳ · مهدی پورباقری، راوی پادکست جنایی آخرین شاهد همسرش را تکه تکه کرد! | مهدی پورباقی کیست؟ - به نقل از 55 انلاین






سعید آقاخانی و تیمش در تبلیغات قرعه کشی بانک سپه مرداد ۱۴۰۳







۱۴ مرداد ۱۴۰۳ نوبنیاد تهران  ، دور دور پولدارها و تصادف منجر به مرگ حالا مست بودن یا نبودن بماند ( سرعت زیاد لکسوس )


وی با اشاره به جزئیات این تصادف افزود: در این تصادف، خودروی سواری لکسوس با خودروی پراید برخورد کرد که درپی آن خودروی پراید در اثر شدت این برخورد، چرخیده و با عابرپیاده‌ای که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود؛ برخورد کرد. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شدت این برخورد به نحوی بود که هم راننده پراید و هم عابرپیاده بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف کشته شدند. این موضوع به تایید عوامل اورژانس نیز رسید. همچنین راننده و سرنشینان خودروی لکسوس نیز جراحات سطحی دیدند.


۷ ساعت پیش · جوانبخت درباره علت این تصادف گفت: علت این برخورد، عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده لکسوس، به علت سرعت بسیار بالای این خودرو بوده است که منجر به .




اصابت تیر ضدهوایی خودی سهواً به شاهرگ شهید  عباس بابایی


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرتیپ خلبان عباس بابایی، معاون عملیات فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ پس از انجام ماموریت در عراق و در حین بازگشت به خاک ایران در منطقه عملیاتی سردشت مورد شلیک پدافند خودی قرار گرفت و به شهادت رسید.





مرداد ۱۴۰۳ و اوج گرما ( حادثه شهربازی شخصی )


خوشبختانه با عنایت خداوند وتلاش کادر درمان عسل حالش بهتر شد اگرچه شرایط او چندان برای ترخیص مساعد نبود اما گرمای بیش از حد اتاق های بستری بیمارستان مدنی کرج شرایط را برای عسل دشوار کرده بود بنابراین تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان به خانه ببریم .

در بیمارستان اتاق های بخش های درمانی کولر ها خاموش است و بیشتر مردم با پنکه های شخصی به داد بیماران خود رسیده اند و این مسله خیلی تعجب برانگیز است .











اجرای فایل با استفاده از متد Run و Open




اشعار تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران  مرداد ۱۴۰۳


مرگ بر سه ابلیس    آمریکا اسرائیل و انگلیس



در حال حاضر که حدود ۴ روز  از سکوت خبری جزئیات ترور اسماعیل هنیه و شوک بزرگ امنیتی در ایران می گذرد مشخص است که سربازان گمنام با جستجوی ترددهای محل اقامت و اطراف  و محل شلیک موشک از کوهستان روبروی محل اقامت ایشان به دنبال افرادی هستند که بتوان ثابت کرد عوامل نفوذی ایرانی مطمئناً در این ترور دخیل بوده اند ، و گرنه ایشان بسیار به ایران سفر کرده بود و دلیلی برای محافظت و مراقبت بیش از اندازه نبود. ولی بالاخره از یک غفلت اسرائیل البته با زمینه چینی بهره برد.



نوشتاری متد Run که دارای آرگومان هایی است


Syntax 
      objShell.Run (strCommand, 
[intWindowStyle], [bWaitOnReturn]) 

intWindowStyle از نوع عددی است اگر صفر باشد پنجره در حالت Hide قرار می گیرد و پنجره دیگری فعال می شود.


bWaitOnReturn  از نوع Boolean است یعنی False یا True می توانید قرار دهید یا عددی غیر 0 برای True : وقفه برای کامل شدن دستور  قبل از ادامه اجرای wsh script.


strFile = """"c:\foldername\filename.accdb""""
CreateObject("WScript.Shell").Run strFile


Open یکی از متدهای شئ Shell


CreateObject("Shell.Application").Open("C:\Temp\Book1.xlsx")



روش دیگر برای باز کردن یا پرینت گرفتن سند



.ShellExecute "application", "parameters", "dir", "verb", window 

Key 

application : فایلی که اجرا می شود( قید کردن نام اجباریست)

Parameters : آرگومان برای فایل های اجرایی

verb : عملیات برای اجرا ( runas/open/edit/print )

window : حالت نمایش پنجره ( عدد ۱ حالت معمول پنجره ، عدد صفر برای پنهان کرده پنجره و فعال کردن در پنجره دیگر  ، عدد ۲ برای به حداقل رساندن سایزپنجره [ minimize ] ، عدد ۳ برای حداکثر کردن سایز پنجره ، عدد ۴ برای بازیابی یا Restore ، عدد ۵ برای حالت جاری ، عدد ۷ به حداقل رساندن / غیر فعال شدن ، عدد ۱۰ حالت پیش فرض )



روش دیگر برای باز کردن فایل استفاده از توابع ویندوزی است 


برای ۳۲ بیت : 

ShellExecuteA Lib "shell32.dll" ( ByVal hWnd As Long ,ByVal lpOperation As String,ByVal lpFile As String,ByVal lpParameters As String,ByVal lpDirectory As String,ByVal nShowCmd As Long) As Long


hWnd = 0

lpOperation = "open"

lpFile = Path + FileName

Others = vbNullString


اگر lpOperation را Null قرار دهید در زیر اشاره شده که پیش فرض  عمل Open خواهد بود.

Null

The default verb is used, if available. If not, the "open" verb is used. If neither verb is available, the system uses the first verb listed in the registry.



برای باز کردن folder در آرگومان lpFile مسیر فولدر را بنویسید و بقیه را Null قرار دهید البته vbNullString



از FollwHyperlink هم که بسیار ساده و سریع هست هم می توانید بهره ببرید برای باز کردن فایل های اجرایی داکیومنت یا فولدر






مرداد ۱۴۰۳ در پی شهادت هنیه در اقامتگاهش در قلب ایران 


«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید اینکه اسرائیل در حال حاضر در بالاترین سطح آماده باش قرار دارد، گفت که هر طرفی که اقدام تهاجمی علیه این کشور انجام دهد بهای بسیار سنگینی را خواهد پرداخت.



یک لحظه غفلت مامورین امنیتی باعث تاوان از دست دادن رهبران سیاسی بزرگ خواهد شد ، آنجا که فکر کنی دشمن خوابه همونجا خفتت می کنن !!!



امام علی(ع) در خبطه سی و چهارم نهج البلاغه می فرماید: دشمن به شما حمله مى کند و شهرها را از دستتان خارج می ‏سازد و شما به خشم نمی آئید! دیده دشمن براى حمله ‏به شما خواب ندارد، ولى شما در غفلت و بى خبرى به سر می ‏برید، شکست از آن آنانى است‏ که دست از یارى یکدیگر برمی ‏دارند.



۲۱ ساعت پیش · در همین راستا رادیو ارتش اسرائیل شامگاه چهارشنبه گزارش داد که ایران در حال بررسی انجام حملاتی به اسرائیل از خاک ایران، سوریه، عراق، لبنان و یمن



باید از اسرائیل انتقام بگیریم اما قبل از هر انتقامی در داخل سرزمین های اشغالی - که لازم است - باید انتقام جنایت تهران را در تهران گرفت و این انتقام چیزی نیست جز عملیات وعده صادق 2 برای شناسایی، دستگیری و مجازات نفوذی های اسرائیل در همه سطوح و بی هیچ تعارف و ترحمی. فراموش نکنیم که الی کوهن جزو چند نفر اول حکومت وقت سوریه بود و در همین ایران خودمان، عامل ترور همزمان رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر، کسی نبود جز جانشین شورای امنیت کشور، مسعود کشمیری!



۱۱ تیر ۱۴۰۳ ( شهادت هنیه در ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ )

گزارش اقتصادنیوز، سردار حاجی زاده  در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه گفت: آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که نمی دانم تعداد موشک‌های آن چقدر باید باشد. 

طبق گفته بالا این آرزو محقق شد 





۱۱ ساعت پیش · حدود ساعت یک ربع به دو نصفه شب دهم مرداد بود که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در محل اقامتش در زعفرانیه تهران ترور شد.




32 bit : Declare Function

64 bit : Declare Ptrsafe Function


#If VBA7 Then 

 Declare PtrSafe Sub... 

 #Else 

Declare Sub... 

#EndIf





خبرگزاری فارس و تسنیم از اعلام جرم دادستانی علیه اردشیر رستمی و علی ضیا (مجری صداوسیما) به دلیل اشاره آنها به موضوع همجنسگرایی خبر داد.

علی ضیا به بازی اخیر اردشیر رستمی در یک فیلم در نقش فرد  همجنسگرا اشاره می کند و هر دو در این باره گفتگو می کنند. این برنامه با نام " با ضیا" در قالب مصاحبه ای است که در فضای اینترنت منتشر می شود.



خانم طلبه چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون اظهار داشت: مراقب باشید تا به لشکر حسین (ع) لبیک بگویید و مبادا وارد لشکر یزیدیان زمانه شوید، علی را بشناسیم، دین اسلام را مطالعه کنیم و بدانیم اگر دختران را درست هدایت نکنیم خودفروختگان لانه کرده در شبکه‌های معاند، این دختران را جذب مرام خود خواهند کرد.





جوکر ۲ احسان علیخانی --- فکر کنید مجید مظفری که در فیلم‌ها و سریال‌های مهم نقش‌های جدی بازی می‌کرد، مجبورش می‌کنند با آهنگی از خواننده لس‌آنجلسی برقصد! اگر قرار بر ساخت رئالیتی‌شوست پس این همه سخیف‌بودن برای چیست؟ اینکه دیالوگ‌های جنسی گفته شود یا حرکات اروتیک برای خنداندن یکدیگر استفاده شود چه نکته مثبتی برای مخاطب کودک و نوجوان دارد؟ در جوکر آنقدر از الفاظ رکیک و فحش استفاده می‌شود که حتی دیدن آن با خانواده امکان ندارد. انگار شوخی‌های جنسی را از کف خیابان جمع کرده‌اند و حالا در این برنامه از آن‌ها استفاده می‌کنند.




علاوه بر پرستو صالحی، ظاهراً حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند. فعالیت فرخ‌نژاد در ماه‌های اخیر کاهش پیدا کرده است و تقریباً خبری از او نیست. ارژنگ امیرفضلی نیز به طور پیوسته از مشقت‌های خود در کانادا می‌گوید و تورم و گرانی در غربت، او را به استیصال رسانده است. 
بازگشت این دسته از ایرانیان به داخل کشور امری بلااشکال است و جمهوری اسلامی ایران از تمامی شهروندان خود در سراسر جهان حمایت می‌کند و آن‌ها را زیر پرچم خود خواهد گرفت، کما اینکه پیش از این بسیاری از سلبریتی‌های پشیمان نیز به کشور بازگشته‌اند، اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که این افراد در بزرگ‌ترین جنگ هیبریدی تاریخ با سازمان موساد و سیا همکاری کرده‌اند و نتیجه آن شهادت بیش از ۲۰۰نفر از مدافعان امنیت است







تنظیم کوئری بر اساس عبارت Sql کاربر


خدا را شاکریم که در ایران امنیت وجود دارد و سربازان گمنام امام زمان هشیار و بیدار !


امنیت ما نقض شده است


اشعار تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران  مرداد ۱۴۰۳


مرگ بر سه ابلیس    آمریکا اسرائیل و انگلیس





Public Sub SetQuery(query_name As String, query_string As String)
    Application.CurrentDb.QueryDefs(query_name).SQL = query_string
End Sub



می توان یک کوئری با نام دلخواه در دیتابیس ایجاد کرد و هر بار در کد Vba عبارت  Sql را به آن ارسال کرد مثل کد بالا البته اگر به زبان Sql و Join زدن مسلط هستید وگرنه کوئری بسازید.



می توان یک کوئری موقت ساخت که در دیتابیس ذخیره نشود در کد زیر یک کوئری با نام qdfNew ساخته و بعد حذف میشود.



With db

Set qdfNew = .CreateQueryDef("NewQueryDef", _ "SELECT * FROM Categories") 

' Open Recordset and print report. 

 ' Delete new QueryDef because this is a demonstration. .QueryDefs.Delete qdfNew.Name

End With


برای مراجعه به شئ QueryDef در یک مجموعه با استفاده از تنظیم شماره ترتیبی خودش یا با ویژگی نام آن ، یکی از روش های نوشتاری زیر را استفاده کنید :


QueryDefs(0)

QueryDefs("name")

QueryDefs![name]


می توانید با استفاده از متغیرهای شئ که به آنها اشاره کرده اید به اشیاء  QueryDef  موقت مراجعه کنید.






آخرین روز عمر شهید اسماعیل هنیه در تهران مراسم سوگند پزشکیان در مجلس شورای اسلامی  ... بهارستان ... ایشان حدود ۲ بامداد روز بعدش با موشک هدایت شونده در اقامتگاه ویژه جانبازان ( شمالغرب تهران ) دعوت حق را لبیک گفت و همچنان سپاه و دستگاه های ا منیتی شگفت زده از این حمله نابهنگام و غافلگیر کننده !!!




اولین جزئیات از ترور اسماعیل هنیه در تهران: ترور حدود ساعت ۲ نیمه شب اتفاق افتاد / هنیه در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بودکه با اصابت پرتابه‌ای از هوا ترور شد 

دیدبان ایران

۵ ساعت پیش


گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تکذیب شایعه ممنوعیت پروازی در تهران به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه»، گفت: هیچ‌گونه محدودیتی برای برقراری پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مهرآباد نداریم.

وی افزود: این محدودیت‌های تنها برای پروازهای آموزشی، هلیکوپتر و باشگاه‌های هوانوردی وجود دارد.


بنا به روایت رسانه های  خارجی موشک NLOS ضد تانک از داخل ایران شلیک شده و دقیقاً هدف ، اتاق محل اقامت وی بوده که یکی بر پیکر ایشان اصابت کرده .


https://www.rokna.net/video


نیویورک تایمز مدعی شده بمبی از چند ماه پیش در اتاق و زیر تخت جاسازی شده یعنی اگر واقعیت داشته باشد که احتمالش کم است از کجا می دانستند که ایشان در طبقه چهارم اقامت خواهند داشت ؟؟؟؟ 

به برخی روایت ها مقصر تیم حفاظتی اسماعیل هنیه است که ناخواسته منجر به ردیابی گوشی ها و پیدا کردن محل شده ، یاد هفت سر اژدها افتادم که نفر اصلی سریال که همش در حال کشیدن سیگار و مشروبات آبی بود چقدر برای ردیابی نشدن از نرم افزارهای پیشرفته خارجی استفاده کرده بود ولی بالاخره نفوذ کار دستش داد !!! ...  در آخر گفته شد بد افزار از طریق واتساپشان که در ایران فیلتر است گوشی ایشان را آلوده کرده  و نهایتاً ردیابی مکان و ارسال موقعیت برای شلیک پرتابه


برخی منابع خارجی و داخلی از جمله سید حسن نصرالله، روش ردزنی اسماعیل هنیه را نفوذ به گوشی موبایل او اعلام کردند. در تصاویری که به تازگی از هنیه در کنار نوه‌هایش منتشر شده مشخص است که هنیه از گوشی آیفون استفاده می‌کرده که یک بی‌احتیاطی بزرگ برای شخصی همچون هنیه است. آیفون پیش از این به سفارش اف بی آی برای رصد یک متهم، توسط یک شرکت اسرائیلی هک شده بود و اسرائیل دسترسی قابل توجهی به این نوع گوشی تلفن همراه دارد.


۱۱ ساعت پیش · حدود ساعت یک ربع به دو نصفه شب دهم مرداد بود که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در محل اقامتش در زعفرانیه تهران ترور شد.


۲ روز پیش · ... نفوذی و عامل انسانی و جاسوس استفاده کرده یا مستقیم این جنایت را انجام داده، در حال بررسی و پیگیری است. معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه 


۱۵ مرداد ۱۴۰۳

تشدید احتمال حمله ایران به اسرائیل به دنبال ناکامی تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع/ ترامپ: شنیده‌ام که امشب حمله‌ای از سوی ایران علیه اسرائیل انجام خواهد شد/ العربیه: ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر راعملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند / وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه در تماس تلفنی با کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل به وی گفت که ایران اوایل امروز به مجارستان اطلاع داده است که در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد.


ساعت صفر (آلمانی: Stunde Null ، تلفظ [ˈʃtʊndə nʊl]) اصطلاحی است که به کاپیتولاسیون در نیمه‌شب ۸ مهٔ ۱۹۴۵ و هفته‌های بلافاصله پس از آن در آلمان اشاره دارد. برنامه‌های سیاسی آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی، یک جنگ جهانی به بار آورد و اروپای شرقی و مرکزی را ویران و فرسوده به جا گذاشت.


۴۵ دقیقه پیش · وزیر خارجه امریکا دیروز به کشور‌های G۷ گفت ایران احتمالا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیگر به اسرائیل حمله تلافی جویانه خواهد کرد / بلینکن اعلام کرد که با


به گزارش «انتخاب»؛ سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نوشت: عربستان پیامی را به ایران رساند که "اجازه عبور هیچ جسم خارجی از طریق خاک خود را نمی دهد و از خود دفاع می کند، نه از اسرائیل".
 
گفتنی است که ساعاتی پیش نیز  منبع اسکای نیوز عربی نوشت: اردن به ایالات متحده، اسرائیل و ایران اطلاع داده که به هیچ وجه اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نخواهد داد.


۷ ساعت پیش · این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران به اسراییل حمله خواهد کرد و اگر اسرائیلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی ...

خاخام «ماتیت‌یاهو گلازرسون» ۸۲ ساله که بیش از ۳۰ کتاب مذهبی نوشته و به پیشگویی از روی کدهای مخفی تورات شهره است، در مدعی شده بود بر اساس خوانش کدهای رمزی که در آیات تورات وجود دارد، ایران به اسراییل حمله و این کشور را نابود خواهد کرد.


۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ( سه شنبه )

به گزارش رکنا، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت:  امروز (سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه) خبر صدور نوتام هشدار امنیت پروازی برای غرب ایران توسط سازمان هواپیمایی کشور شایعه شده که چنین هشدار وجود ندارد.


طبق اطلاعات منتشر شده از منابع روسی، سیستم‌های هواپیمای جنگنده F-35 نیروی هوایی آمریکا به دلیل تداخل ایجاد شده توسط سیستم‌های جنگ الکترونیک مورمانسک BN از کار خواهد افتاد. با توجه به اینکه اسرائیل تنها کشور جهان به جز ایالات متحده آمریکا است که از این جنگنده فوق پیشرفته با حداکثر دسترسی نظامی بهره می‌برد، بنابراین کاملا مشخص است که یکی از اهداف درخواست احتمالی ایران برای به خدمت گرفتن مورمانسک، تقابل با سیستم جنگ الکترونیک جنگنده F-35 است.


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بایدن باید فوراً تمام تسلیحاتی که از ارسال آنها خودداری کرده یا به تأخیر انداخته است، در اختیار اسرائیل قرار دهد تا بتواند از مردم خود دفاع کند و ایران را بازدارد و روشن کند که اگر ایران در هر گونه حمله ای شرکت کند یا از آن حمایت کند، پیامدهای اقتصادی، نظامی و بین المللی مشخص و قاطعی خواهد داشت.


درخواست مکرون از پزشکیان درباره پاسخ به اسرائیل/پزشکیان  : هرگز در مقابل تعدی به منافع و امنیت خود سکوت نخواهیم کرد.


گزارش «انتخاب»؛ وزارت هوانوردی مصر اعلام کرد:  ایران برای همه شرکت‌های هواپیمایی غیرنظامی که از حریم هوایی این کشور عبور می‌کنند، در مورد انجام رزمایش‌های نظامی در روزهای ۷ و ۸ ( چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ مرد اد ۱۴۰۳ ) اوت هشدار داده است.


حسن بهشتی پور درباره نحوه بهترین پاسخ برای ترور اخیر اسماعیل هنیه، بهترین راهبرد را زدن ضربه ای کاری به یکی از سران اصلی و مسئولین جنایتکار رژیم صهیونستی دانست و اضافه کرد: دقیقا به همان شکلی که رژیم صهیونستی عملیات خود را انجام داد ما هم باید بتوانیم عملیات مشابهی را انجام بدهیم.


۱۹ مرداد ۱۴۰۳ : ترور عضو ارشد حماس در لبنان

حماس اعلام کرد که سامر الحاج در جریان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به شهر صیدا در جنوب لبنان که عصر امروز انجام شد، به شهادت رسیده است.


«سعدالله زارعی» کارشناس مسائل منطقه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: اگر اسرائیل بتواند عملیات ترور را همانند تخریب بیمارستان‌های غزه عادی سازی کند، شاهد تکرار عملیات‌های ترور در سطح جهان اسلام علیه رهبران مقاومت خواهیم بود، لذا پاسخ به عملیات ترور رژیم اسرائیل یک الزام و اجبار برای سر جا نشاندن رژیم صهیونیستی است.


۲۰ مرداد ۱۴۰۳ 

همه تأسیسات حیاتی و استراتژیک اسرائیل توسط ایران و برای پاسخ شناسایی شده؛ زمان نهایی حمله با نظر مقامات سیاسی و نظامی تعیین خواهد شد ؛  اعتمادآنلاین ۴ ساعت پیش


هدف : کوچاندن اجباری 

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ · 3 - اگر بین ایران و اسرائیل جنگی تمام عیار در بگیرد، حتماً کشورمان همانند وضعیت عراق در جنگ با آمریکا، دچار آسیب های جدی خواهد شد و از این رو،


اسرائیل در هراس !!!

«سیما کادمون» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی نوشت: در طول جنگ خلیج فارس، یک تحقیق نشان داد که ۴۴ درصد ساکنان تل آویو، شب‌ها در خانه خود نمی‌خوابند.


۱۳ ساعت پیش · ارتش اسرائیل تصاویر ۱۹ فرد را منتشر کرد و گفت آنان عضو حماس و جهاد اسلامی هستند که در حمله بامداد شنبه به نمازخانه مدرسه تابعین در غزه کشته


۲۱ مرداد ۱۴۰۳

آرمان ملی با اشاره به شایعات استعفای ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به نظر می‌رسد که اگر استفعا یا حتی قهری در کار باشد در اعتراض به لیست وزرای پزشکیان است چرا که برخی کاربران با هشتک ظریف نباشه ما هم نیستیم، توییت و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.


نمایندگی ایران در سازمان ملل افزود: «امنیت و حاکمیت ملی ما در اقدام تروریستی اخیر رژیم اسرائیل نقض شده است. ما حق دفاع مشروع داریم و این ارتباطی با آتش‌بس غزه ندارد؛ اما امیدواریم پاسخ ما در زمان و به‌گونه‌ای صورت گیرد که لطمه‌ای به آتش‌بس احتمالی نزند.»


۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ و همچنان منتظر زمان صفر حمله نه تنها ایران بلکه کل دنیا 


۱۷ ساعت پیش · احتمال حمله ایران به اسرائیل تا 48 ساعت آینده · بیانیه انگلیس ، فرانسه و آلمان : ایران خویشتنداری کند · گمانه زنی الجزیره درباره نحوه پاسخ ایران و ...


سفر خارجی ممنوع!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بر پایه ارزیابی‌های اطلاعاتی سفر کلیه اعضای نیروهای مسلح اسرائیل به خارج از کشور ممنوع شد. 


روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» اخیرا در گزارشی اعتراف کرده که صهیونیستها منتظر حملات ایران و حزب الله هستند، و «این دوره انتظار برای اسرائیل ویران‌کننده و ناامیدکننده است».

از سوی دیگر و در بحبوبه گزارش‌ها از بیم و هراس رژیم صهیونیستی از احتمال پاسخ تلافی‌جویانه ایران و حزب‌الله به دلیل ترور شهیدان اسماعیل هنیه و فواد شکر، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم در سخنانی مدعی شد: «اسرائیل توانایی‎های زیادی دارد

قیمت پایه و مالیات و عوارض همین مالیات و عوارض رو اگر جمهوری اسلامی از عبور پروازهای خارجی از آسمان ایران بگیره  ۹۰ درصد فقرای ایران ثروتمند خواهند شد


ارتش اسرائیل از ترس انتقام‌جویی ایران با صدور دستور جدیدی از ماندن تمامی سربازان عادی در گرجستان و آذربایجان که نزدیک به ایران هستند، جلوگیری کرد.

پایگاه خبری «العربیه» در این‌باره نوشت: فرمانده نیروی هوایی اسرائیل، با پیش‌بینی حمله ایران، سفر خلبانان نیروی هوایی به خارج از کشور را لغو کرد.


۲۳ ساعت پیش · رادیو ارتش اسرائیل: ایران در حال نزدیک شدن به تصمیم حمله مستقیم از خاک خود به اسرائیل است / برآورد‌ها نشان می‌دهد که پاسخ تهران محدود خواهد بود


پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در اتفاق ناگوار مدرسه التابعین نیروهای امدادی هر 70 کیلو گرم از بدن اجساد را بدلیل نامشخص بودن افراد یک شهید در نظر گرفتند.



۲۳ مرداد ۱۴۰۳


در حالی که رهبران اسرائیل بر سر شکاف های شدید با هم اختلافاتی بنیادین دارند و در اظهارات خود با هم درگیر می شوند؛ حمله انتقام جویانه ایران در حال نزدیک شدن است و جامعه اسرائیلی هم روزهای دوشنبه و سه شنبه (دیروز و امروز) برای شوم ترین روز تاریخ یهود روزه می گیرند. 


۴ ساعت پیش · رادیو ارتش اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد گزارش داد اسرائیل در این پیام خود به آمریکا و چندین کشور اروپایی افزوده که مصمم است به ایران حمله کند


۹ ساعت پیش · اقدام تل‌آویو در ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران که برای حضور در مراسم تحلیف پزشکیان به ایران سفر کرده بود، بیم حمله


بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی خواستار رد مذاکرات برای برقراری آتش بس شده و گفته است: نباید در دام کشورهای میانجی بیفتیم که می‌خواهند توافقنامه تسلیم شدن را بر ما تحمیل کنند.

او افزوده است: از نتانیاهو می‌خواهم با توافق پیشنهادی جدید درباره مبادله اسرا موافقت نکند چرا که زمان توقف جنگ فرا نرسیده و برقراری هرگونه آتش بس باید منوط به نابودی حماس باشد.


اسرائیل: به خاک ایران حمله می‌کنیم حتی اگر حمله جمهوری اسلامی تلفاتی نداشته باشد/ ایران اینترنشنال/ ۲۰ ساعت پیش



عباس: احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل در ساعات آینده وجود دارد/ایرنا/۱۴ ساعت پیش ......  این پیش بینی هم غلط بود.



۳ ساعت پیش · رئیس‌جمهور ایالات متحده در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد ایران در صورت دستیابی به توافق آتش‌بس از حمله تلافی‌جویانه خود به اسرائیل خودداری



۲ روز پیش · پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ پس از عملیات طوفان‌الاقصی، جبهه‌ی مقاومت وارد مرحله‌ی جدیدی از رویارویی با رژیم صهیونیستی شد



منتظریم کی شب حمله فرا می رسد منتظریم کی شب حمله فرا می رسد امر ز فرماندهی کل قوا میرسد امر ز فرماندهی کل قوا می رسد دمی که رمز یا علی به گوش ما می رسد پی


واقعاً ما ایرانیها هم منتظریم شب حمله چه زمانیست فقط دلهره نداریم  از شهادت هنیه چندین هفته می گذرد . لامصب بزن و خیال همه رو راحت کن مرگ یکبار شیون هم یکبار !!!



صهیونیسم آینده تاریک و اقتصاد وحشتناکی را تجربه خواهد کرد . صهیونیست در آستانه فروپاشی است.



میگن اسرائیل با سر نوشت و واقعیتی روبرو خواهند شد که هیچ روزی انتظارش را نداشته.


شهرک های موشکی چند شعبه در دل کوه های لبنان



عبدالسلام، فرزند اسماعیل هنیه به العربیه فارسی گفت: موشک، تلفن همراه پدرم را ردیابی کرده بود؛ این موشک هدایت‌شونده از طریق دنبال‌کردن تلفن همراهی که در اتاق پدرم و در نزدیکی سر او قرار داشت، هدایت شد.

وی افزود: پدرم در آن روز، مدام از تلفن خود تماس می‌گرفت و تا ساعت ۲۲.۱۵ شبی که شهید شد، از آن استفاده می‌کرد.



۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳

اسرائیل: انتظار داریم غرب هم در دفاع هم در حمله به ایران به ما کمک کند / ایران اینترنشنال / ۵ ساعت پیش


فرمانده پیشین نیروهای آمریکایی در منطقه (سنتکام) می‌گوید حمله ایران برای مجازات اسرائیل قطعی است اما این بار بر خلاف عملیات ماه‌ آوریل احتمالاً متحدان ایران هم در عملیات انتقامی شرکت خواهند کرد.



۳۱ مرداد ۱۴۰۳ 


۲ ساعت پیش · ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفری به چچن با نظامیان و داوطلبان جنگ در اوکراین دیدار کرد و خطاب به آنها گفت: ما با شما شکست‌ناپذیریم.



۲ شهریور ۱۴۰۳ 


۹ ساعت پیش · خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس می‌نویسد: اگر ایران همزمان با متحدانش به اسرائیل حمله کند، احتمال تلفات بالا می‌رود، چراکه پدافند هوایی اسرائیل


۸ روز پیش · در ازای این امتیازها قرار است عربستان سعودی معاملات خود با چین را محدود کند و روابط دیپلماتیک و غیر دیپلماتیک را با اسرائیل برقرار سازد



فرماندهی مشترک عملیات عراق با صدور بیانیه‌ای، ضمن تأیید خبر درگیری میان نیروهای ارتش و گروه مسلح «جند الامام»، از گروه‌های ائتلاف حشد الشعبی، تأکید کرد که این درگیری «مراسم زیارت اربعین را دچار مشکل نمی‌کند».

خبرگزاری فرانسه هم گزارش داده است که درگیری در میان جمع بزرگی از زائران در نزدیکی یکی از ایست‌های بازرسی ارتش عراق روی داد و طی آن دست‌کم شش تن از نیروهای حشد الشعبی دخیل در واقعه بازداشت شدند.



۲۱ ساعت پیش · من کاملا معتقدم که هر کسی که در غزه باشد و به ما اجازه اطلاع از گروگان‌ها را ندهد، طرفدار حماس و خود حماس است و از نظر من او یک مرده متحرک است!



۳۰ دقیقه پیش · ... وبسایت کنست هک و پیامی با مضمون انتقام نزدیک است شاید امشب یا فردا منتشر شد. با این اوصاف باید گفت جنگ دو طرف همین حالا هم در جریان است و



فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس آبراهام لینکلن در باب تنش بین ایران و اسرائیل وارد منطقه خاورمیانه شد



«سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با اشاره به ورود ناوگروه‌های‌ این کشور به خاورمیانه، گفت که حضور دو ناو هواپیمابر آمریکا در منطقه، پیامی قوی درباره بازدارندگی به ایران در صورت حمله به اسرائیل ارسال می‌کند.



بالاخره فواد شکر هم در دام ترور افتاد. ( بعد از ترور نافرجام چندین رو ز قبل ) - از ترور اسماعیل هنیه و هک گوشی ایشان حزب الله درس نگرفتند !!!



گفتنی است که صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ ( اربعین - ۴ شهریور ۱۴۰۳ ) حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه به ضاحیه بیروت که طی آن فواد شکر فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.




۱ ساعت پیش · یک منبع آگاه از حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه المیادین گفت: پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر با دقت تمام و موفقیت انجام شد.


۷ روز پیش · به گزارش این روزنامه آمریکایی، این عملیات از طریق هک‌ شبکه داخلی حزب الله و تماس تلفنی فواد شکر که از رسیدن او به طبقه هفتم ساختمانی که او در آن


۷ روز پیش · این تماس احتمالاً توسط شخصی صورت گرفته است که به سیستم ارتباطات داخلی حزب‌الله نفوذ و آن را هک کرده بود. به گفته وزارت بهداشت لبنان که تحت کنترل




نتانیاهو: آمادگی حزب الله برای حمله به اسرائیل را رصد کرده بودیم / ارتش هزاران موشک که به سمت شمال اسرائیل هدایت شده بود، منهدم کرد / بر بازگرداندن ساکنان شمال اسرائیل به منازلشان اصرار داریم / هر کس که به ما حمله کند، به او حمله خواهیم کرد



ساویت تاکید کرد: طبق دستورات بایدن، مقامات آمریکایی با همتایان اسرائیلی خود به طور مداوم رایزنی می‌کنند و از حق اسرائیل در دفاع از خود حمایت خواهیم کرد و در راستای ثبات منطقه حرکت خواهیم کرد.


۵ ساعت پیش · جنبش انصارالله یمن با قدردانی از رزمندگان قهرمان مقاومت اسلامی تاکید کرد که از همه گزینه‌ها و عملیات‌ها در پاسخ به دشمن صهیونیستی حمایت می‌کنیم



خب مشخص شد که حمله به اسرائیل بخاطر مسائل امنیتی زائران مسیر کربلا بعد از اربعین اتفاق خواهد افتاد ( بخاطر حمایت آمریکا در مشارکت دفاع از اسراعیل که حتمیست) ولی  زودتر از ۲۸ صفر نخواهد بود.... باید از زمان شروع حمله تمهیدات لغو پروازهای داخلی بمدت ۲۴ ساعت و پرواز جنگنده های فانتوم بر فراز مرزها جهت بررسی هر گونه اقدام سوء از طرف اسرائیل و هم پیمانانش انجام گیرد تا درگیری به داخل ایران کشیده نشود. چیزی که از شواهد و قرائن و کری خوانی ها مشخص شده در صورت موشک باران اسرائیل حمله به ایران دور از انتظار نخواهد بود!!!


۳ روز پیش · طبق گزارش، خانم تمدن روز گذشته توسط مزدوران نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی در اورژانس بیمارستان بازداشت شده است. گفته می‌شود، بازداشت او به


۷ ساعت پیش · پس از حمله انتقامی گسترده حزب الله لبنان به مواضع رژیم اسرائیل، جنگنده‌های اسرائیلی جنوب لبنان را بمباران سنگینی کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی


۸ شهریور ۱۴۰۳





In Iran, the method of assassination was the subject of rumor and dispute. The Tasnim News Agency, the media outlet for the Guards, reported that witnesses said an object like a missile had hit the window of Mr. Haniyeh’s room and exploded.

But the two Iranian officials, the members of the Guards briefed on the attack, confirmed that the explosion had taken place inside Mr. Haniyeh’s room, and said that an initial investigation showed that the explosives had been placed there sometime in advance.

They described the attack’s precision and sophistication as similar in tactic to the remote controlled A.I. robot weapon that Israel used to assassinate Iran’s top nuclear scientist Mohsen Fakhrizadeh in 2020.


۱۵ مرداد ۱۴۰۳ 

 به گزارش تابناک؛ یک منبع ارشد در شورای عالی امنیت ملی ایران به الجریده فاش کرده که یک هیئت امنیتی آمریکایی با میانجیگری عمان به ایران سفر کرده تا پیام «آرامش و هشدار» را به تهران برساند تا از جنگ بزرگی که نخست وزیر اسرائیل برنامه‌ریزی کرده جلوگیری شود.


در عجیب‌ترین بخش این گزارش الجریده آمده است: این هیئت فهرستی حاوی «اسامی ۱۰ نفر از عوامل موساد» در داخل ایران را که آمریکایی‌ها معتقدند مستقیم یا غیرمستقیم در این ترور دست داشته‌اند، به عنوان حسن نیت به طرف ایرانی ارائه کرده است.


Spike



امام علی(ع) در خبطه سی و چهارم نهج البلاغه می فرماید: دشمن به شما حمله مى کند و شهرها را از دستتان خارج می ‏سازد و شما به خشم نمی ‏آئید! دیده دشمن براى حمله ‏به شما خواب ندارد، ولى شما در غفلت و بى خبرى به سر می برید، شکست از آن آنانى است‏ که دست از یارى یکدیگر برمی ‏دارند.



۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۵۹

رئیس پیشین ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جماران گفت: قطعا آمریکا در برنامه ترور اسماعیل هنیه همکاری نزدیکی را با رژیم صهیونیستی هم در حوزه عملیاتی و هم اطلاعاتی انجام داده است.

رژیم صهیونیستی با انجام این ترور می خواهد به گروههای فلسطینی نشان دهد که در هیچ جای دنیا مکان امنی برای حضور و زندگی ندارند و همانطور که نوار غزه برای مردم آن ناامن است، سایر کشورها هم برای کسانی که مخالف اشغال هستند، نا امن است.






































زبان Sql در فیلتر کردن رکوردها ( کوئری )


اشعار تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران  مرداد ۱۴۰۳


مرگ بر سه ابلیس    آمریکا اسرائیل و انگلیس



مروری بر نوشته های قدیمی !!!


برای درک نوشتاری کد SQL باید کارکرد عملگرهای منطقی را بدانید . با جستجوی ساده می توانید این کار را انجام دهید .



با رفتن به وب سایت W3School می توانید Sql نویسی انجام دهید 



در تصویر زیر جدول Orders فیلد OrderID آن از شماره 10248 تا 10443 پر شده

از Val به این علت استفاده شده چون دیتا تایپ فیلد OrderID عددی است ( int )


Dim MyValue
MyValue = Val("2457") ' Returns 2457.
MyValue = Val(" 2 45 7") ' Returns 2457.
MyValue = Val("24 and 57") ' Returns 24.











فرض کنید دو  تکست باکس دارید که میخواهید فقط اعدادی بین اینها لیست شوند ، در صورت وجود نداشتن یا Null شدن از فیلتر در بیاید و کل رکوردها نمایش داده شوند یا اگر تکست باکس اول پر شده بود اعداد بالاتر و خودش یا اگر  تکست باکس دوم فقط پر شده بود اعداد پائین تر از خودش فهرست شوند.



عبارت Sql زیر  رکوردهایی از جدول Orders را با تعیین شرطی نمایش می دهد.


w3schools


عبارت زیر را در لینک بالا باکس Sql Statement جایگزین کرده و امتحان نمائید.

Select * from Orders Where (orderID>=Val(10440) or False) And (OrderID<=Val('') or True)


لینک مورد نظر برای کسانیکه به سیستم دسترسی ندارند مناسب است  شما می توانید Sql نویسی را یاد بگیرید .



عبارت Sql زیر را نیز در باکسِ لینک W3Shool قرار دهید . رکوردهایی که دارای OrderID بزرگتر از  10280 بوده و شرط دیگر اینکه CustomerID آن بین 70 و 72 است را لیست میکند


Select * from Orders Where ((orderID>=Val(10280) or False) And (OrderID<=Val('') or True)) And ((CustomerID>=Val(70) Or False) And (CustomerID<=Val(72) Or False))


طبق تصویر زیر 8 رکورد یافت و فهرست شد.





Select * from Orders Where ((orderID>=Val('') or True) And (OrderID<=Val('') or True)) And ((CustomerID>=Val(88) Or False) And (CustomerID<=Val('') Or True))



عبارت بالا نیز تنها رکوردهایی از جدول Orders را نمایش میدهد که دارای CustomerID بالاتر از و خود 80 باشد.






اگر چندین باکس برای فیلتر داشته باشید ارزش این همه عبارت نویسی را ندارد مخصوصا اگر چندین فرم مجبور باشید در پایگاه داده بسازید در این مواقع باید از یک ماژول استفاده کنید که بتوانید در هر  فرمی آن را فراخوانی کنید.




در مورد True یا False هایی که در عبارات ذکر شده باید گفت که منظور از آنها در اصطلاح عامیانه خالی بودن یا نبودن تکست باکس ها در فرم است . اگر تکست باکس Null باشد نتیجه تابع ایزنال True و اگر تکست باکس درونش پرشده باشد False است.



با Between نمی توان اینچنین مانورهایی را داشت در نتیجه از عملگر کوچکتر و بزرگتر استفاده کردیم !!!




اگر بخواهید در Query Builder انجام دهید و با Between برای جستجوی بین دو تاریخ : 


فرمی تهیه شده که دارای  دو TextBox برای ورودی تاریخ است  بعد از زدن باتن Show Orders کوئری نمایش داده خواهد شد 




در کوئری ورودی زیر در ردیف criteria برای فیلد OrderDate ذکر می شود : 


آدرس دهی کرده که تکست باکس ها با نام RptStart و RptEnd در فرم frmRepirt_DateRange وجود دارد. عبارت زیر در قسمت Criteria فیلد OrderDate قرار داده شده است.

Between [Forms]![frmReport_DateRange].[RptStart] And [Forms]![frmReport_DateRange].[RptEnd]


کوئری همچنین خالی بودن باکس ها را بررسی میکند ( IsNull ) ، حتی با خالی بودن یک باکس کوئری تمام رکوردها را نمایش می دهد. یا از فیلتر تاریخ در می آید.

همانطور که در تصویر می بینید  آدرس دهی تکست باکس در فرم مربوطه ( فرم باز ) در سر ستون قرار داده شده و در قسمت Or ( پائین Criteria ) و زیر همان ستون تابع IsNull نوشته شده است.




در همین قسمت Query Design می توانید به Sql آن هم دسترسی داشته باشید که متوجه شوید ساختار نوشتاری را اکسس چه داده که یاد بگیرید. ولی عملگرهای منطقی را حتما یاد بگیرید هم And هم Or و هم Null



اگر شرطی را زیر هم بنویسید ( در یک Row نباشد )  به معنای  Or است  و اگر در یک ردیف بنویسید در زبان Sql به معنای And در نظر گرفته می شود و اگر حتی یک کدام True یا موجود باشد کوئری خالی نمایش داده می شود.چون نتیجه False خواهد بود در عملگر And 



Form.Requery Method

The Requery method updates the data underlying a specified form by requerying the source of data for the form.












Update در زبان Sql مخصوص اکسس



Update با مقادیری از فیلدهای داخل جدول دیگر


در مثال زیر ، سوابق address با مقادیر فیلدهای City و State از   از جدول جستجوی zip code به روز رسانی می شوند . اگر رکورد دارای zip code باشد که با جدول جستجو match شده یا مطابقت داشته باشد ، فیلدهای City و State آن جایگزین خواهند شد.



UPDATE tblAddress INNER JOIN tblZipCodes ON [tblAddress].[ZipCode] = [tblZipCodes].[ZipCode] SET [tblAddress].[City] = [tblZipCodes].[City], [tblAddress].[State] = [tblZipCodes].[State] WHERE ([Country] = 'US')



ترجمه زبان sql بالا  : 

فیلدهای city و state جدول tblAddress را بروز رسانی کن در جوین یا اتصال  با جدول tblZipCodes بصورتیکه داده فیلدهای ZipCode دو جدول tblAddress و tblZipCodes با هم یکی باشند . در صورت match شدن فیلد ZipCode دو جدول مقادیر فیلدهای city و state از جدول tblZipCodes در فیلدهای city و state جدول tblAddress قرار خواهند گرفت . بنابراین شرط اینه که ZipCode هر دو جدول با هم تطابق داشته  و همینطور مقدار  فیلد Country شامل us باشد.







۷ مرداد ۱۴۰۳  ( تجاوز به لبنان )


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس، شهرک شیحین در جنوب لبنان را بمباران کردند.

براساس این گزارش، وزیر خارجه لبنان امروز (یکشنبه) گفت ما از واشنگتن خواسته‌ایم که با توجه به تنش‌های اخیر، اسرائیل را به خویشتنداری ترغیب کند.  

بوحبیب همچنین اظهار داشت، هرگونه حمله گسترده از سوی رژیم صهیونیستی به جنگ منطقه‌ای منجر خواهد شد.


رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به آمار غیررسمی که از حضور بیش از ۳۰۰ هزار اتباع و مهاجرین مجاز و غیرمجاز در استان ‌حکایت دارد، گفت: جمعیت اتباع در استان البرز به اندازه یک‌ شهرستان‌ شد.












فرم Login و استفاده از تابع DLookup در اکسس





Private Sub Form_Load()     

InsideHeight = 4000     

InsideWidth = 6000     

Me.tb_ID = Null     

Me.tb_pwd = Null     

Me.tb_ID.SetFocus 

End Sub


Private Sub frm1Btn_Click()    

If IsNull(Me.tb_ID) Or IsNull(Me.tb_pwd) Then       

MsgBox "You must enter password and login ID.", vbOKOnly + vbInformation, "Required Data"    

Me.tb_ID.SetFocus         

Exit Sub     

End If     

If Me.tb_pwd.Value = DLookup("[Login_Pwd]", "login_tbl", "[Empl ID]='" & Me.tb_ID.Value & "'") Then         

If DLookup("[User_Type]", "login_tbl", "[Empl ID]='" & Me.tb_ID.Value & "'") = "Admin" Then             

DoCmd.openForm "admin_menu"             

DoCmd.Close acForm, "login", acSaveNo         

Else             

DoCmd.openForm "user_menu"             

DoCmd.Close acForm, "login", acSaveNo         

End If     

Else       

MsgBox "Password or login ID incorrect. Please Try Again", vbOKOnly + vbExclamation, "Invalid Entry!"       Me.tb_pwd.SetFocus     

End If 

End Sub


مثال های زیر را ببینید : 


DLookUp ( "شرط","نام جدول","نام فیلد مورد جستجو")





تابع زیر یک را بر میگرداند چون دیتا تایپ از نوع متنی است لذا 001 در داخل تک کوتیشن می بایست قرارداده شود

DLookUp("Login_Pwd","login_tbl","[Empl ID]='001'")

تابع زیر عدد ۲ را برمی گرداند ( از فیلد Empl ID ) ، اگر بیش از یک نتیجه باشد فقط اولین آن برگردانده میشود

Dlookup("[Empl ID]","login_tbl","User_Type='User'")

تابع چند شرطه زیر عدد ۲ را برمیگرداند ، شروط : دیتا در فیلد User_Type همان User و فیلد Login_Pwd برابر ۲ باشد

Dlookup("[Empl ID]","login_tbl","User_Type='User' AND Login_Pwd='2'")

شرط از فرم دیگری

Dlookup(“[Empl ID]”,”login_tbl”,”User_Type='”&Forms![Form1]!tb1&”‘”)






مرداد ۱۴۰۳ 



در پاستیل‌های باز و فله از ژلاتین‌های خوکی و حیوانات غیرحلال دیگر چون ماهی غیرحلال، گربه و سگ استفاده شده است.

به گزارش تجارت نیوز، 

حسین رستگار، رییس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: «در پاستیل‌های باز و فله از ژلاتین‌های خوکی و حیوانات غیرحلال دیگر چون ماهی غیرحلال، گربه و سگ استفاده شده است.»

او افزود تنها در پاستیل‌هایی که از این سازمان مجوز دارد، از «ژلاتین حلال» استفاده شده است.