کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

فرمان SetOrderBy



پیامبر گفت: خداوند، آدم را آفرید که قامتش، شصت ذراع(٣۰ متر) بود



Humans are always changing


برای انجام مرتب سازی در دیتاشیت ، فرم ، گزارش یا جدول فعال 




نوشتاری : 


expression.SetOrderBy (OrderByControlName)



OrderBy

A string expression that includes the name of the field or fields on which to sort records and the optional ASC or DESC keywords.



ControlName

If provided and the active object is a form or report, the name of the control that corresponds to the subform or subreport that will be sorted. If empty and the active object is a form or report, the parent form or report is sorted.

 



۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 


چند روز قبل عنوان شد که مسعود درستی مدیرعامل این شرکت وابسته به شهرداری تهران پس از آنکه نامش به علت برخورد با زنان بی‌حجاب در مترو وارد فهرست تحریم‌های کانادا شده، از سمت خود استعفا داده است.

شایعات همچنین حاکی از بگومگوی وی با زاکانی و اعتراض متقابل شهردار انقلابی به این مدیر مترو بود که اوضاع اسفناک حوادث و سوانح در مترو باعث اعتراضات گسترده به زاکانی در شورا، محافل سیاسی و رسانه‌ها شده است.

حالا ظاهرا مشکل موقتا حل شده و درستی پس از بازگشت به سرکار، قربانی ، دبیر کارگروه حجاب و عفاف و رییس دفتر خود را بلافاصله قربانی کرده است.









اسفند ۱۴۰۲ : 


طبق آنچه در سایت یاشار سلطانی آمده، حوزه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت الله صدیقی اداره می شود، باغی به مساحت 4200 متر داشته است که قیمت روز آن، حدود 1000 میلیارد تومان برآورد می شود.
اما آبان امسال، شرکتی به نام "موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم" ثبت می شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گرانبها به نام این شرکت می شود.

مالکان این شرکت آیت الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است.








ایشان طی نامه ای به دادستان تهران که در رسانه ها هم منتشر شده، توضیحاتی در این باره  داده و نوشته است که امضای او و دیگران را "برای ثبت موسسه"  جعل کرده اند ولی توضیحی درباره نحوه تملک باغ توسط این موسسه نداد.





عبدالله گنجی در شبکه ایکس و در واکنش به نامه کاظم صدیقی به دادستان تهران نوشت:
«نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می‌گذارم علت‌اش این است که پذیرفته است که مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و جدل در موضوع روی نیاورده است؛ لذا افشاکننده با هر نیت که سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.»



۳ فروردین ۱۴۰۳ : 

حوزه علمیه امام خمینی بیانیه جدید داد: صدیقی شخصا سند انتقال باغ را امضا کرده است اما نمی دانست دارد به خود و پسرانش منتقل می کند. مراحل اداری برگشت به حوزه در حال انجام است .




عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حوزه آقای صدیقی در بیانیه دوم، دوباره بر جعل امضا تاکید کرده است. اگر این ادعا درست باشد به منزله تخلف دفترخانه رسمی نیز هست. ولی عجیبه که سازمان ثبت سکوت کرده و از خود هیچ دفاعی نمی‌کند. اگر کس دیگری چنین اتهامی را علیه آنان می‌زد فوری واکنش نشان می‌دادند.»








کارگران ایران با شش سال ثابت ماندن حداقل دستمزد در دوران سخت جنگ تحمیلی هزینه اقتصادی قابل توجهی پرداخت کردند؛ اگرچه قرار بود فاصله بین مزد و افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی در دوران جنگ، طی مدت کوتاهی پس از آن جبران شود، اما تمام دولت‌های پس از جنگ به وسع خود به این فاصله افزودند؛ بطوری که امروز جبران فاصله بین حداقل دستمزد و هزینه‌های زندگی، صرفاً با معیار قرار دادن نرخ تورم عملاً ممکن نیست.




متولد سال ۱۲۶۷ شمسی بود و نامش «میرزا احمد عابد نهاوندی» بود و چون با مردم به زبان شعر و اندرز سخن می‌گفت و اهل‌دل بود به «حاج مرشد» مشهور بود و چون یکی از قدیمی‌ترین چلوکبابی‌های تهران را داشت به «مرشد چلویی» مشهور بود و شاعر هم بود و تخلصش «ساعی» بود و شعرش این بود که: «کو آن کسی که کار برای خدا کند؟/ بر جای بی‌وفایی مردم وفا کند/ هر چند خلق سنگ ملامت بر او زنند/ بر جای سنگ نیمه‌ شب‌ها دعا کند».




هرگاه کودک یتیمی گریه کند اشک‌های او در کف پر مهر و محبّت خداوند رحمان می‌ریزد و خدای تعالی می‌فرماید: چه کسی این یتیمی که پدرش را از دست داده (و اکنون زیر خاک آرمیده) به گریه درآورده است؟ هر کس او را آرام کند بهشت از آن اوست



خداى متعال در آیه 22 سوره اعراف مى فرماید: «همین که آدم و همسرش از آن درخت ممنوع چشیدند، بلافاصله لباس هایشان از تنشان فرو ریخت و اندامشان آشکار گشت». از این آیه به خوبى استفاده مى شود که آنها قبل از ارتکاب این خلاف، برهنه نبودند بلکه پوششى داشتند که نشانه اى براى شخصیت آدم و حوا و احترام آنها محسوب مى شده که با نافرمانى از اندامشان فرو ریخته است. 































Microsoft Office Object Library refrences




There is an alternate location where the MSO.dll file can be found:

C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\oFFICE11






MSO