کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی



سلام به اساتید اکسسی


لطفا در نظرات این پست مشکلات برنامه نویسی تون در محیط Vbe اکسس رو عنوان کنید فقط اکسس طبق داکیونت آفیس !!!




یک تیر ۱۴۰۱ اجتماع هنجارشکنانه جمعی از دختر  ( بدون روسری ) و پسرهای حدود ۱۶ ساله در شیراز : شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان (  منظور عوامل اصلی یعنی لیدرها یا راهبرها ) برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیر ورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.



۲ تیر ۱۴۰۱ کراماتی بیان داشت: استاندار بوشهر تمامی فرمانداران و مدیران را از بازنشستگان استفاده کرده، جز یکی دو مورد که آن هم به گمانم از دستش در رفته است.


۲ تیر ۱۴۰۱  باور فعالان اقتصادی این است که در دوران تحریم و تورم بالا که به شدت روی کسب‌وکار آن‌ها اثر گذاشته، دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی، فشار بسیار به آنها وارد خواهد کرد. رضا صولتی، فردی که فروشنده گوشی تلفن‌همراه است، دراین باره می‌گوید: بحث مالیات از تراکنش یک روی سکه است. روی دیگر سکه، جدول ضریب سود ناعادلانه ای است که ممیزها براساس آن مالیات را تعیین می‌کنند. ممیز برای فروش گوشی موبایل مربوط به سال ۹۹ آمده و ۱۹ درصد سود فروش لحاظ کرده؛ در حالی که اتحادیه رسما اعلام کرده سود فروش موبایل کمتر از ۴ درصد است، اما سازمان امور مالیاتی ضریب سود ناعادلانه و دلخواه خودش را اعمال می‌کند.

فرد دیگری که تابلوفروشی دارد، می‌گوید: تراکنش‌ها همه سود نیستند که بر آنها مالیات در نظر گرفته شود!



۲ تیر ۱۴۰۱ در بیانیه وزارت خارجه سوئد که امروز صادر شده آمده است: «به دلیل وضعیت امنیتی، وزارت امور خارجه انجام هر سفری به ایران را توصیه نمی‌کند


وزیر امنیت داخلی و وزیر امور خارجه، با مشورت دادستان کل ایالات متحده، به این نتیجه رسیدند که این ممنوعیت در مورد فردی که حمایت مادی ناچیز یا محدودی از سازمان‌های ذیل FTO (مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) تحت معاملات اجتماعی معمول داشته باشد، اعمال نخواهد شد.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد