کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

متد Recordset.FindFirst



پیدا کردن اولین رکورد با توجه به شرط 


توضیحات :


اگر رکوردی مطابق با شرط پیدا نشد ، نشانگر رکورد جاری ناشناخته است و ویژگی NotMatch به True تنظیم می شود.اگر رکوردست حاوی بیش از یک رکورد باشد FindFirst روی اولین جستجو قرار میگیرد و FindNext بعدی و به همین ترتیب

.FindFirst(Criteria)



دیماه ۱۴۰۱ - سفارت انگلیس 




زمان خمینی قدس سره حمله به سفارت آمریکا بعلت جاسوسی و دخالت های سیاسی و نظامی انجام ، تعدادی اسیر و سفارت نیز بسته شد ولی حمله به سفارت انگلیس در زمان خامنه ای دامت افاضاته با دخالت خود نیروی انتظامی اسلامی البته تموم میشه و بی نتیجه  و همچنان بقوت خود باقیست.



اینهم تصویر ایشان




نوشیدن آب برای ستون فقرات و کمر نیز مهم می باشد. به طور مثال بیشتر حجم دیسک های بین مهره ای یعنی درحدود ۸۰ درصد از حجم آن ها را آب تشکیل می دهد. با افزایش سن میزان آب درون دیسک ها کاهش می یابد. بنابراین نوشیدن منظم آب جهت تغذیه دیسک های ستون فقرات و حفظ سلامتی آنها ضروری می باشد و باعث پیشگیری از درد و مشکلات دیسک کمر می شود

برای پیشگیری از دیسک کمر معمولا توصیه می شود که در حدود ۸ لیوان آب در روز نوشیده شود. نه تنها در هنگامی که تشنه هستید بلکه باید در طول روز آب بنوشید. نوشیدن آب علاوه بر تغذیه ارگان های بدن سبب متناسب ماندن وزن بدن و رسیدن به وزن مطلوب می شود.


همسر دوم گرفتن مردان دلایل گوناگونی دارد که از مهمترین دلایل آن می توان به سرد بودن همسر در رابطه و ناباروری همسر اشاره کرد که هر کدام پیامد و مشکلات خاص خود را دارد.



سوره انفال ۶۰


هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!



دیماه ۱۴۰۱

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من از رییس قوه قضاییه آقای محسنی اژه‌ای و دادستان کل کشور آقای منتظری درخواست دارم، ۷ نفر از افرادی که طی تجمعات اعتراضی به توزیع چراغ‌ها و قطعی گاز در تربت جام دستگیر شدند را با توجه به مشکلاتی که مردم دارند و وضعیتی که در منطقه وجود داشته است، مورد عفو قرار داده و آزاد کنند و اجازه دهند خانواده‌ها از نگرانی در بیایند. آنها جوان هستند؛ ممکن است خطایی مرتکب و شعاری هم سر داده باشند. واقعا شرایط سختی در تربت جام است؛ در چنین شرایطی ما باید مردم را بیشتر درک کنیم و در کنارشان باشیم.
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد