کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

متد Database.OpenRecordSet




جهت پیشگیری از وقوع جرم، صرفا سازمان هلال احمر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بهزیستی کشور، وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مرتبط موضوع ماده (۲) این قانون، اقدامات لازم در زمینه جذب، هدایت و توزیع کمک‌های غیردولتی داخلی و خارجی را با رعایت اصل هشتادم (۸۰) قانون اساسی انجام می‌دهند و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری مجاز به تبلیغ و جمع آوری کمک‌های مالی مردمی نیست.





یک شئ رکوردست جدید ایجاد کرده و به مجموعه رکوردست ها اضافه می نماید.



نوشتاری :

expression.OpenRecordset (NameTypeOptionsLockEdit)

آرگومان اول یعنی Name : 

منبع رکوردها برای رکوردست جدید.منبع می تواند نام جدول ، کوئری و یا عبارت Sql باشد.دیتا تایپ رشته یا String است.


آرگومان دوم یعنی Type : 

یک متغیر ثابت و نشاندهنده نوع رکودرستی است باز می شود.

یادداشت : اگر رکوردستی را در فضای کاری مایکروسافت اکسس باز می کنید و نوع آن را مشخص نکردید ، متد OpenRecordset یک رکوردست از نوع جدول ایجاد می کند در صورت امکان . اگر لینکی به جدول یا کوئری تعئین کنید ، این متد یک رکوردست نوع dynaset می سازد.


dbOpenDynaset

dbOpenSnapShot

dbOpenTable




بعضی آپشن ها ( آرگومان سوم ) :


dbAppendOnly : به کاربر اجازه میدهد که رکوردهای جدیدی به dynaset اضافه کند اما وی را از خواندن رکوردهای موجود جلوگیری میکند.

dbDenyWrite : دیگر کاربران را از تغییر رکوردهای رکوردست باز می  دارد.

dbReadOnly : رکوردست را بصورت فقط خواندنی باز می کند.

dbSeeChanges : یک خطای اجرا ایجاد می کند در زمان ویرایش داده ای توسط کاربر دیگر فقط در نوع dynaset.

dbSqlPassThrough : یک عبارات Sql به دیتابیس ODBC ارسال میکند فقط در حالت snapshot . ( باز کردن رکوردست در این حالت )







به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان؛ روابط عمومی وزارت دفاع در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.




ملیت فرح دیبا ایرانی نیست.


 در روایت است وقتی تلقین به بعضی مردگان خوانده می شود و او را تکان می دهند و می گویند: "اِسمَع!اِفهَم!" ملایکه میخندند که این زنده بود نفهمید الان چگونه بفهمد؟!!!️ 

خدا کند ما از این دسته نباشیم که ملائکه به ما بخندند. إن شاءالله تا زنده هستیم، بشنویم و بفهمیم.


یک جای دیگر که ملائکه می خندند، زن بی حجابی است که رویش را از نامحرم نمی گرفته و حالا مرده است. وقتی او را دفن می کنند، باید روی او ر ا باز کنند و عقب بزنند، قبر کن می گوید: "یک محرم بیاید"

 

اینجاست که ملائکه می خندند و می گویند: "این وقتی زنده بود، همه سر و صورت او را می دیدند و محرم و نامحرم نداشت، حالا می گویید محرم بیاید، رویش را عقب بزند؟!



۱۰بهمن ۱۴۰۱ : 

اسرائیل در پاسخ به انتقامی که جوانان فلسطینی نسبت به کشتار جنین توسط سربازانشان در روزهای اخیر از آنها گرفتند، در تحرکاتی عجولانه، پس از اقدام ناکام چندریزپرنده در ایران و انهدام آن‌ها، مواد غذایی و لوازم پزشکی صادراتی از ایران به سوریه را در بوکمال (نقطه مرزی سوریه و عراق) مورد حمله پهپادی خود قرارداد و اسباب بازیِ بچه‌های این شهر را فراهم کرد. در این حمله دو کفی مورد اصابت قرار گرفت و مابقی تریلی ها در مسیر دمشق در حال حرکت هستن. این حمله کشته و زخمی به همراه نداشت. منبع: آخرین خبر



۱۰ بهمن ۱۴۰۱ : 

حجت‌الاسلام سعید عسکری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان درباره آتش زدن یکی از ماموستاها و فوت او در چند روز اخیر گفت: بله متاسفانه، چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد.




سیما پروانه گهر، خبرنگار از ممنوعیت گریم برای گویندگان زن خبر در صداوسیما خبر داد.

سیما پروانه گهر در تویئتر خود نوشت:

از دو ماه قبل، گریمورهای بخش‌های خبری را مرخص و اعلام کردند گویندگان زن‬⁩ خبر باید بدون هیچ گونه آرایشی جلو دوربین بروند.




رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه می دهد :علاوه بر این و به زودی نیز، طرح و برنامه‌ای داریم که کسانی که در معابر و مکان‌های دیگر کشف حجاب می‌کنند را از طریق سیستم شناسایی کنیم تا برایشان تخلف ثبت شود و در نهایت، این افراد از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.




۱۵ بهمن ۱۴۰۱ : بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، شخصیت های تحریم شده شامال حسین شمس آبادی، علی رضا تنگسیری، ابوالفضل ناظری، محسن اسدی، محمدصادق حیدری موسی، ابوالفضل صالح نژاد، محمدرضا محمدی و ابوالقاسم والاگوهر هستند که به گفته وزارت خزانه داری آمریکا در هیات مدیره شرکت پرآور پارس حضور دارند.

پیش از این، وزارت بازرگانی آمریکا در ۱۱ بهمن ماه اعلام کرد هفت شرکت ایرانی به بهانه تولید پهپادهایی که روسیه از آنها برای حمله به اوکراین استفاده کرده است، در فهرست سیاه تجاری این کشور قرار گرفته اند.



۱۵ بهمن ۱۴۰۱ : شعارهای بیگانه هراسی هواداران اتلتیکو علیه کوشا دلشاد و «تروریست» خطاب کردن این مربی ایرانی باعث شد تا دلشاد کمتر از دو روز کار در تیم جدید، از سمتش استعفا بدهد.




وضع دختران و زنان در زندان های سازمان اطلاعات و امنیت کشوری طاغوت






۱۵ بهمن ۱۴۰۱ : 

وزارت خارجه آلمان در جدیدترین تلاش برای ایران‌هراسی، به شهروندان خود هشدار داد که ایران را ترک و از سفر به این کشور خودداری کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه آلمان مدعى «خطر جدی دستگیری‌های خودسرانه، بازجویی و حبس‌های طولانی‌مدت برای اتباع آلمانى» شده و در وب‌سایت خود نوشته است که این هشدار شامل شهروندان دوتابعیتی ایرانی نیز می‌شود.












طرح صیاد شیرازی با عنوان «آتش به جای خون» مطرح شد که البته با واکنش اعتراض‌آمیز شماری از فرماندهان ارشد رده‌های عملیاتی سپاه ازجمله محمدابراهیم همت مواجه شد. محسن رضایی براساس این نظر که شرایط و روابط ارتش و سپاه خیلی خاص است، همت را به‌دلیل مخالفتش در جلسه با صیاد شیرازی، به‌مدت ۴۸ ساعت در قرارگاه بازداشت کرد. رضایی خود روایت کرده با وجود آن‌که حق با همت بوده، اما نحوه برخورد و مخالفتش با فرمانده نیروی زمینی ارتش را به مصلحت ندانسته و در نتیجه، فرمان بازداشتش را صادر کرده است. همت نیز در مدت بازداشتش در سنگری در قرارگاه به نماز و عبادت و سکوت مشغول شد و پس از پایان زمان تعیین‌شده به کارهای معمول خود پرداخت.













نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد