کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

حجاب




سلبریتی ها خیلی دوست دارن زمان طاغوت برگرده چون راحتترن

Don't look back


دو تصویر بالا ملاحظه بشه سوریه یک کشور اسلامی و ایران نیز ، تفاوت تا کجا ، خودتون قضاوت کنید به همراه خوش و بش جناب رئیسی با ایشان  و نوع پوشش !!!


کیهان: مخالفان حجاب آن قدر به مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» حمله کردند که کارش به عمل مغز کشید!

در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانه‌نشین شد و به ما زنگ زد و ‌گریه‌کنان گفت که بیچاره‌اش کرده‌اند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.
کیهان نوشت: مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت که یکی از تجربه‌گران مرگ موقت که در این برنامه از حجاب گفته بود، آن‌قدر مورد حمله مخالفان حجاب قرار گرفت که کارش به عمل مغز کشید!
 
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کارها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
 
وی افزود: در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانه‌نشین شد و به ما زنگ زد و ‌گریه‌کنان گفت که بیچاره‌اش کرده‌اند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.
 
مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: این اتفاقات قبل از جریانات امسال رخ دادند، ما هیچ کدام از این موارد را دستچین نکردیم و اصلا موضوع برنامه ما این نبوده، موضوع برنامه ما عالم غیب است.
 
موزون یادآور شد: خانم خمسه هم مثل موارد قبلی بود و امسال برنامه‌اش پخش شده و کار تحقیق و پژوهشش سال گذشته انجام شده بود؛ مادرش با ما تماس گرفته و گفته که به‌خاطر نظراتی که علیه او نوشتند نگران است.




حضرت علی ـ علیه السّلام ـ فرمودند: روزی من و فاطمه ـ سلام الله علیها ـ به خدمت رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ رسیدیم، در حالی که آن حضرت ـ صلّی الله علیه و آله ـ بسیار گریه می کردند. گفتم پدر و مادرم فدای تو باد ای رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ چه چیز شما را به گریه انداخته است؟

حضرت فرمود: یا علی! شبی که به آسمان برده شدم، عده ای از زنان امّت خود را در عذاب شدید دیدم، پس شأن آن ها را انکار کردم و در این حال به خاطر شدت عذاب آن ها گریه می کنم.

1. زنی را دیدم که به موی سر آویزان شده بود و مغز سرش (از شدت عذاب) می جوشید. « همانا او موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشاند.»

2. و زنی را دیدم که از پاهایش در تنوری از آتش آویزان شده بود. «و آن زنی بود که بدون اجازه شوهر از منزل خارج می شد.»

3. و زنی را دیدم که گوشت تن خود را می خورد و آتش از زیرش شعله می کشید.

 « و او آن زنی بود که خود را برای دیگران آرایش و زینت می کرد. (نه برای شوهرش)»

4. و زنی را دیدم که گوشت بدنش از جلو و پشت به وسیله قیچی هایی از آتش بریده می شد. «و آن زنی بود که خود را در معرض دید مردان (نامحرم) در می آورد.»



شیخ حسین انصاریان در «پخش زنده» مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان از شبکه سه سیما گفت: روی گنهکاران اسم بد و زشت نگذارید؛ خلاف قرآن و حرام است. گناهکار را نترسانید، اگر گنهکاری بازداشت شد، به دروغ نگویید که فردا صبح اعدام می‌شوی. عباد خدا را نترسانید. وحشت در دل او و خانواده‌اش نیندازید.



موزه آینده ، دُبی دُبی




دلایل نصب آینه در آسانسور

جواب این سؤال احتمالا شما را غافلگیر خواهد کرد. حقیقت این است که نصب آینه در آسانسور دلیل روانی دارد.

مردم در آغاز دوران استفاده از آسانسور، برای جابجایی بین طبقات، از کندی حرکت آن شکایت داشتند. متخصصان دریافتند که این مشکل از نگاه کردن آن‌ها به دیوارهای آسانسور ناشی می‌شود که کاری بسیار خسته کننده است. همچنین باعث می‌شود گذر زمان کند به نظر برسد.

دو راه حل برای این مشکل وجود داشت: نخست، نوسازی آسانسور و افزایش سرعت آن.

دوم، منحرف کردن توجه مردم به چیز دیگری که حرکت آسانسور را در نظرشان سریع‌تر کند.








(18) و درود بر سفیران بزرگوار نیکوکار و نویسندگان ارجمندی که حافظان اعمال مردم‌اند؛ و درود بر فرشتۀ مرگ و یارانش؛ و منکر و نکیر؛ و رومان، آزمایش‌کنندۀ مردگان قبرها؛ و درود بر طواف کنندگان بیت معمور و بر مالک و خازنان دوزخ و رضوان و خدمتگزاران بهشت.








عبدالله بن سلام می‌گوید که از پیامبر(ص) در مورد فرشته‌ای پرسیدم که پیش از نکیر و منکر به سراغ مردگان می‌رود؟ و آن‌حضرت فرمود: «اى پسر سلام! فرشته‌اى به نام رومان که رویش چون خورشید می‌درخشد، به قبر آمده و به مرده می‌گوید: کردار نیک و بد خود را با انگشت خود به‌جاى قلم و با آب دهان به‌جاى دوات بر قطعه‌ای از کفن خود به‌جاى کاغذ بنویس! وقتی نوبت به کار بد او  می‌رسد، میّت شرم می‌کند. فرشته می‌گوید: اى خطاکار! در دنیا از خدا شرم نکردى و گناه را انجام دادی و اکنون شرم دارى؟! این فرشته همه کار نیک و بد را در آن می‌نویسد و می‌گوید این نامه را مُهر کن. میّت می‌گوید مُهر ندارم. فرشته «رمان» می‌گوید: انگشت بزن و آن‌را در گردنش می‌اندازد تا روز قیامت باقی است، همان‌طور که خدای تعالی می‌فرماید: "و هر انسانى، اعمالش را بر گردنش آویخته‌ایم"[4] سپس منکر و نکیر می‌آیند».[5]




نوعی از حجاب مورد قبول  : فرهنگ از سینمایی ها شروع می شود نه پاساژها و ...




همچنین با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن ( پانته آ بهرام) و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به‌علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد.

تخلفات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گیری خواهد شود.



پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: برمبنای کدام اختیار قانونی، یک امام جمعه دستور پلمب می‌دهد؟ اگر امر امام جمعه را پیشنهاد در نظر بگیریم، پلیس اساسا بر مبنای کدام قانون و قاضی بر مبنای کدام قانون به دلیل ارائه خدمات به یک بانوی بدون روسری دستور پلمب اصناف را می‌دهد؟



دندان های شیری بچه ها دارای سلول های بنیادین پس دورش نندازید حتما مکان هایی وجود دارند که خریدارشن 



آذری جهرمی ( اردیبهشت ۱۴۰۲ نماز عید فطر ) : من شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند. عده‌ای را هم دیدم بعد از نماز چادرهای‌شان را تا کردند و توی کیف‌شان گذاشتد. یاد صحبت‌های آقای انصاریان افتادم؛ «این مردم دل‌هایشان با خداست.». رهبری هم فرمودند که: «در یک جامعه سلایق، عقاید و نگاه‌های مختلف به مسائل است. مانعی ندارد در کنار هم همه زندگی کنند، کار کنند.». من مصداق همین جملات را در صفوف مقابل خودم در نماز دیدم؛ چادر سفید، چادر مشکی، مانتو و روسری. این جامعه‌ست. سلایق و عقاید مختلف کنار هم قرار می‌گیرند. 

حالا وظیفه‌ی ما چیست؟ پیامک بفرستیم؟ عکس بگیریم؟ سطل ماست بر فرق یک‌دیگر بکوبیم؟ 




۱۴۰۲ : 


تسنیم نوشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) رستوران‌های "زئوس" در سعادت آباد و "چیلای" در بوستان نهج البلاغه توسط ماموران پلیس امنیت پلمپ شدند.

به این دو رستوران قبلا اخطار پلمب به دلیل عدم رعایت قانون عفاف و حجاب داده شده بود، اما فیلم‌هایی که به تازگی از این دو محل در فضای مجازی منتشر شد، نشان‌دهنده عدم رعایت حجاب از سوی مشتریان و کارکنان بوده است.

چندی پیش، لیست رستوران‌هایی که متعلق به سلبریتی‌ها هستند همچنین لیست برخی از مراکز خرید و داروخانه‌هایی که قانون عفاف و حجاب را رعایت نکردند و توسط پلیس اخطار پلمپ گرفتند در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.



ساعد نیوز: گردشگر و بلاگر روسی فعال در ایران نوشت: در خیابان‌های شهر می‌توان بلوندهای خوش‌آرام و دخترانی را دید که به‌عنوان سرپیچی از همه قوانین، روسری را روی شانه‌های خود می‌اندازند، و دخترانی را که به شدت حجاب را رعایت می‌کنند



در روایتی که از امام باقر علیه السلام نقل شده است: زنى به نزد رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله آمد و عرض کرد: یا رسول اللَّه حقّ مرد بر زوجه‏اش چیست؟ فرمود: آنکه او را فرمان ببرد و از نافرمانیش بپرهیزد و از مال شوهر (بدون رضاى او) چیزى به فقیر ندهد، و نیز بدون اجازه او روزه مستحبّى نگیرد، و او را از کامیابى مانع نشود هر چند بر جهاز شترى سوار باشد



اردیبهشت ۱۴۰۲ :

اسنپ در اقدام جدید خود به مسافران پیامی با این مضمون ارسال می‌کند:
«مسافر عزیز، راننده بعد از پنج دقیقه انتظار، به دلیل نبودن شما در مبدأ یا در دسترس نبودنتان مجبور به لغو سفر شده است. توجه داشته باشید که در سفر بعدی چنانچه سفر لغو شود، برای جبران خسارت راننده ممکن است ملزم به پرداخت هزینه لغو سفر شوید.»



پرده حجاب در مترو ... اردیبهشت ۱۴۰۲

بنظرم اتوبوس رو هم باید جدا کنند یا یه پرده سرتاسری بزنن




don't look back

البته باید می نوشت

don't look boy 

چشارو درویش کن پسر



بنر شهید الداغی  ۴۰ ساله که توسط دو ضارب جوجه لات کوچولو در دفاع از تعرض به دختر خانمی  به شهادت رسید.




سرکار خانم باران کوثری در مراسمی ختم با کلاه گیس







در ادامه چشمش به پاکت نامه‌ای افتاد که روی بالش گذاشته ‌شده ‌بود. روی پاکت نوشته شده‌بود، «به پدرم»! در این هنگام  با نگرانی و کنجکاوی پاکت را باز کرد و آن را خواند:

پدرجان!

الان که این نامه را می‌خوانید من کیلومترها از شما دورم. با استیسی، دختری که شما نمی‌شناسید و دوست من است، فرار کرده‌ام. او دختر خوبی است، من می‌خواهم با او ازدواج کنم. می‌دانم که شما او را قبول نمی‌کنید، زیرا النگوها و گوشواره‌های زیادی به خودش آویزان کرده‌است و همه جای بدنش پر از خال‌کوبی است. او چند سال از من بزرگتر است و ما با هم خوشبخت خواهیم شد.

او یک تریلی کنار جنگل دارد و با آن هیزم حمل می‌کند، بنابراین می‌تواند خرج ما را بدهد. استیسی چشمان مرا به حقیقت‌های زیادی باز کرد. 

در ضمن دعا می‌کنم علم آن‌قدر پیشرفت کند که راهی برای درمان ایدز پیدا شود، تا استیسی هم حالش بهتر شود. نگران نباش پدر، من الان ۱۵ سالم است و... من بالاخره یک روز به خانه برمی‌گردم و شما می‌توانید نوه‌های خود را ببینید.



افغانستان طالبانی : 


فهیمه، مجری ۲۶ ساله تلویزیونی که در برنامه‌های خبری و سرگرمی، چهره‌ای ترگل‌ ورگل از خود نشان می‌داد، حالا برای تأمین معاش خانواده مجبور به تن‌فروشی شده است. یکی دیگر از کسانی که حالا وادار به انجام این کار شده هم از هجوم رقبای خانواده‌های متوسط به این وادی گفته است: «این کار حالا پرریسک‌تر و مخفیانه‌تر شده است… مخصوصاً که دیگر نمی‌شود به پلیس رشوه داد.»








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد