کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

پراپرتی Connect در لینک به جداول

حمله به اسرائیل در پی ترور اسماعیل هنیه در منطقه زعفرانیه تهران زودتر از ۲۸ صفر نخواهد بود ( دلایل امنیتی مخصوصا راهیان کربلا و شلوغ بودن مرزها )


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ · 3 - اگر بین ایران و اسرائیل جنگی تمام عیار در بگیرد، حتماً کشورمان همانند وضعیت عراق در جنگ با آمریکا، دچار آسیب های جدی خواهد شد و از این رو،


درخواست مبینا نعمت زاده و موافق مسعود پزشکیان با حضور بدون کنکور در دانشکده پزشکی با واکنش تند مردم همراه شد.



برای شئ TableDef که جدول لینک شده را نشان می دهد ، تنظیم پراپرتی Connect شامل یک یا دو قسمت است ( مشخص کننده نوع دیتابیس و مسیری به دیتابیس یا پایگاه داده ) ، هر کدام از اینها با semicolon ختم می شود. مسیر جدول مسیر کامل برای دایرکتوری نگهدارنده فایل های پایگاه داده است و بایستی با نشانگر= DATABASE قبل از آن باشد.




.Connect="Ms Access;PWD=" & Pass & ";DATABASE=..."




برای لوپ زدن در جداول و گرفتن پراپرتی Name آنها می توان از مجموعه Tabledefs استفاده کرد ، شماره ایندکس جداول ZeroBase است. پراپرتی Count از مجموعه TableDefs تعداد ( number ) شئ ها در مجموعه مشخص شده را برمی گرداند و Read-only است.





Application.RefreshDatabaseWindow
Alternative : 
CurrentDb.TableDef.Refresh




?CurrentDb.TableDefs(0).RecordCount

۵ شهریور ۱۴۰۳
۴ ساعت پیش · توهین به مهسا امینی در تلویزیون؛ «نفله شده دختر کرد سنی» (فیلم) ... این استاد دانشگاه گفت: در اعتراضات سال ۱۴۰۱، پیش بینی دشمن این بود که وقتی این 



۱۸ مرداد ۱۴۰۳
۲ ساعت پیش · نخست وزیر اسرائیل تهدید کرد: حزب‌الله باید به عواقب حمله به اسرائیل و شروع یک جنگ گسترده‌تر فکر کند.



حسن بهشتی پور درباره نحوه بهترین پاسخ برای ترور اخیر اسماعیل هنیه، بهترین راهبرد را زدن ضربه ای کاری به یکی از سران اصلی و مسئولین جنایتکار رژیم صهیونستی دانست و اضافه کرد: دقیقا به همان شکلی که رژیم صهیونستی عملیات خود را انجام داد ما هم باید بتوانیم عملیات مشابهی را انجام بدهیم.



۲ روز پیش · تصمیم به ترور هنیه که پس از ۷ اکتبر گرفته شد، نیازمند مجموعه‌ای پیچیده از ترتیبات شبکه‌ای از جاسوسان موساد بوده که در سراسر تهران پراکنده بودند


۱۹ مرداد ۱۴۰۳ : ترور عضو ارشد حماس در لبنان

حماس اعلام کرد که سامر الحاج در جریان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به شهر صیدا در جنوب لبنان که عصر امروز انجام شد، به شهادت رسیده است.



«سعدالله زارعی» کارشناس مسائل منطقه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ( مصلی ) ، اظهار داشت: اگر اسرائیل بتواند عملیات ترور را همانند تخریب بیمارستان‌های غزه عادی سازی کند، شاهد تکرار عملیات‌های ترور در سطح جهان اسلام علیه رهبران مقاومت خواهیم بود، لذا پاسخ به عملیات ترور رژیم اسرائیل یک الزام و اجبار برای سر جا نشاندن رژیم صهیونیستی است.


۲۰ مرداد ۱۴۰۳

هدف : کوچاندن اجباری 

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.


۱۳ ساعت پیش · ارتش اسرائیل تصاویر ۱۹ فرد را منتشر کرد و گفت آنان عضو حماس و جهاد اسلامی هستند که در حمله بامداد شنبه به نمازخانه مدرسه تابعین در غزه کشته


۲۲ مرداد ۱۴۰۳ و هنوز ملت ها منتظر 

۱۷ ساعت پیش · احتمال حمله ایران به اسرائیل تا 48 ساعت آینده · بیانیه انگلیس ، فرانسه و آلمان : ایران خویشتنداری کند · گمانه زنی الجزیره درباره نحوه پاسخ ایران و ...



سفر خارجی ممنوع!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بر پایه ارزیابی‌های اطلاعاتی سفر کلیه اعضای نیروهای مسلح اسرائیل به خارج از کشور ممنوع شد. 


پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در اتفاق ناگوار مدرسه التابعین نیروهای امدادی هر 70 کیلو گرم از بدن اجساد را بدلیل نامشخص بودن افراد یک شهید در نظر گرفتند.




مدیر عامل خبرگزاری میزان در واکنش به سانسورهای عجیب مسابقات المپیک در تلویزیون:

این مدل کشتی نشون دادن توهین به مخاطب ایرانی است. هادی عامل داره کشتی گزارش می‌کنه، اما تصویر چیز دیگه‌ای نشون میده.
صداوسیما مسابقات کشتی رو ضبط کنه، سانسورهاش رو انجام بده بعد زنده‌نمایی کنه. مسخره‌تر از این مدل پوشش نداریم!



ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در مراسم توزیع مدال وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک پاریس یکدیگر را در آغوش گرفتند تا تاریخ‌سازی دختران ایرانی تکمیل شود. این اقدام ورزشکاران توسط صدا و سیما سانسور شد








این وضعیت در حالی است که حضور مهاجران افغان در کشور پس از به قدرت رسیدن طالبان بیش از گذشته شده است. این موضوع باعث شده است که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصاد 











صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون



۲۱ مرداد ۱۴۰۳


صبح امروز شهردار بندر گناوه به همراه دو کارمند شهرداری، توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) گناوه دستگیر شده و تحویل مقام قضایی شدند. بر اساس گزارش دریافتی، متهمان به صورت سازمان یافته در زمینه اخذ رشوه فعالیت داشته‌اند. پیش از این نیز، یکی از افراد وابسته به این پرونده توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) دستگیر شده بود.




المپیک ۲۰۲۴ ، آقای یزدانی در  یک قدمی مدال طلا با مصدومیت دررفتگی شانه 

رییس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی ادامه داد: اما در این حین آقای امینی که آنجا بود اظهار نظرهایی با لفظ نامناسبی داشت که باید بانداژ می‌کردم تا دست یزدانی در نرود. من هم به ایشان توضیح دادم که چون تخصص و صلاحیت پزشکی ندارند این مبحث را ادامه ندهند. به هر حال با رفتار نامناسب ایشان من مواجه شدم. البته عصبانیت آقای امینی با توجه به مصدومیت و نتیجه یزدانی برایم قابل درک بود و همین باعث واکنش نامناسب ایشان شده بود اما به عنوان مربی باتجربه از او انتظار داشتم بر خودش مسلط باشد و ادب و منش پهلوانی که از کشتی‌گیران و مربیان انتظار است را رعایت کند. بدون شک آقای کاوه هم به اندازه ایشان ناراحت بودند اما رفتار مناسبی داشتند و مشاجره‌ای با هم نداشتیم. 




۲۲ مرداد ۱۴۰۳ 

قیمت پایه و مالیات و عوارض را ببینید



مرداد ۱۴۰۳ و اوج گرما ( حادثه شهربازی شخصی )


خوشبختانه با عنایت خداوند وتلاش کادر درمان عسل حالش بهتر شد اگرچه شرایط او چندان برای ترخیص مساعد نبود اما گرمای بیش از حد اتاق های بستری بیمارستان مدنی کرج شرایط را برای عسل دشوار کرده بود بنابراین تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان به خانه ببریم .

در بیمارستان اتاق های بخش های درمانی کولر ها خاموش است و بیشتر مردم با پنکه های شخصی به داد بیماران خود رسیده اند و این مسله خیلی تعجب برانگیز است .






لوسمی یک نوع سرطان خون است که باعث تولید غیرطبیعی و بیش از حد سلول‌های سفید خونی می‌شود. احساس پف کردن: یکی از نشانه‌های نوع مزمن لوسمی، بزرگ شدن طحال است که ممکن است منجر به کاهش اشتهای فرد مبتلا شود، زیرا به دلیل فشار وارده از سمت طحال به معده، فرد احساس سیری می‌کند و مواد غذایی کمتری مصرف می‌نماید.




المپیک کشتی ۲۰۲۴


با این حال، اتحادیه جهانی کشتی درخواست تجدید نظر را رد کرد و کار داوران در فینال را درست تشخیص داد.

آماده رفتن به لوزان

داستان می توانست به همین جا ختم شود اما الکسانیان پس از ورود به وطن خود به خبرنگاران گفت که آماده است تا پایان این شکایت را پیگیری کند. او گفت  فرصت برای تجدید نظر در این تصمیم وجود دارد. قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ توضیح داد که همه چیز به وضوح در ویدیو قابل مشاهده است. اتحادیه جهانی کشتی شکایت ما را نمی‌پذیرد چون چگونه می‌تواند گناه خود را بپذیرد؟ ما به IOC شکایت خواهیم کرد. ویدیو را ارائه خواهیم داد. بگذارید کارشناسان نگاه کنند و بگویند حق با کیست.



۲۳ مرداد ۱۴۰۳  اظهاز فضل وزیر پیشنهادی نیرو جهت بررسی در کمیسیون تخصصی 


در این جلسه وزیر پیشنهادی نیرو نیز دلایل ایجاد وضعیت فعلی و شکاف با سیاست‌های ابلاغی را اقتصاد یارانه‌ای برق و عدم توجیه اقتصادی‌ سرمایه‌گذاری در بخش برق عنوان کرد و گفت: همچنین عدم تعادل عرضه و تقاضا، رشد بی‌رویه مصرف را باید به این موارد افزود که ازجمله راه‌های تحقق سیاست‌های ابلاغی از نظر علی‌آبادی اصلاح اقتصاد و روابط مالی برق، افزایش ظرفیت و راندمان تولید انرژی تجدیدپذیر، اصلاح ساختار صنعت برق و… است.




المپیک ۲۰۲۴

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک پاریس میزان پاداش مدال آوران این دوره از بازی ها را اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای مدال آوران طلا در بازی های پارالمپیک ۴ میلیارد تومان‌ در نظر گرفته شده است، مدال آوران نقره یک و نیم میلیارد دریافت می کنند و به مدال آوران برنز هم یک میلیارد اهدا می شود. پاداش مدال آوران تیمی ۷۵ درصد پاداش تعیین شده برای رشته های انفرادی است.




رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به ادعای موافقت دانشگاه علوم پزشکی تهران با پذیرش بدون کنکور مبینا نعمت زاده در رشته پزشکی این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه طبق ضابطه خواهد بود. بنابراین پذیرش او بدون کنکور در رشته پزشکی تکذیب می‌شود.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد