کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی
کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

کلینیک فوق تخصصی اکسس ( کاربرد vba در اکسس )

به اشتراک گذاری اطلاعات کسب شده در اکسس از سایت آفیس و سایت های تخصصی خارجی

خروج افاغنه از ایران هر چه سریعتر







نخست‌وزیر لهستان گفت: درحال آماده‌شدن برای جنگ با روسیه هستیم. ما در زمان جنگ زندگی می‌کنیم. 




فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.



اخراج اتباع غیرمجاز، نظارت دقیق بر اتباع مجاز، پس گرفتن امتیازات سیاسی و تجاری داده شده به طالبان و رفتار با این گروه در چارچوب یک حکومت غیرقانونی که به رسمیت شناخته نشده است، راهکار مناسبی است که دولت چهاردهم می‌تواند با استفاده از آن، با این خطر مقابله کند.
 
ضمناً تجدید نظر جدی و فوری در مورد مسئول و تعدادی از کارکنان سفارت ایران در کابل، ضرورت دارد.



۴- قوانین تابعیتی کشور در مسیر جلوگیری از سوء‌استفاده و دست‌اندازی بیگانگان به تابعیت و شناسنامه ایرانی مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. ۵- اجازه تعدی و ...


سهولت ورود به ایران به قدری افزایش یافته که شبکه‌های قاچاق انسان برای جذب مشتری و درآمد بیشتر اقدام به اضافه کردن پیشنهادهای شغلی و اقامتی برای مشتریان خودشان




۲ مهر ۱۴۰۲ · حسن همتی در گفت‌و‌گو با شفقنا در خصوص ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، اظهار داشت: بنده مخالف ورود اتباع غیر مجاز به کشور هستم و این مساله بیشتر



با سلام. پارسال ی واحد از منزلم را به 3 افغانی (مجردی) اجاره دادم، امسال بهشون گفتم خالی کنید، ولی خالی نمیکنن، میخوام بدونم که از پلیس 110 میتونم برای



۶ خرداد ۱۴۰۳ · مطابق با قوانین ایران، انجام معامله خرید و فروش املاک با اتباع خارجی ممنوع محسوب می‌شود اما اجاره دادن املاک به آن‌ها، با مشکلی روبرو نیست



رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با «بازار»: اجاره مسکن به افغانستانی های غیر مجاز ممنوع است| چرا همه اتفاقات به حساب املاکی ها نوشته می شود! خسروی، رئیس 



۴ روز پیش · فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز باید تا پایان سال از کشور خارج شوند



۲ ساعت پیش · در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه «با توجه به تمرد عوامل شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی» از قوانین جمهوری اسلامی ایران و «قصد آنها برای سیر بدون


۱۲ مرداد ۱۴۰۳

طی روز‌های گذشته عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی افغانستان، دست به اقدامات غیر قانونی در حریم ریلی جمهوری اسلامی ایران زد که پس از ممانعت همکاران فنی و حفاظتی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه عوامل این کنسرسیوم، پرسنل راه آهن ایران را ضرب و شتم نموده و شیشه خودروی آن‌ها را نیز خرد کردند.



سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری گفت: اتباع بیگانه که داخل کشور هستند باید دارای مجوز باشند، اگر مجوز اقامت نداشته باشند یعنی حضور غیر مجاز و کسانی که این‌ها را به کار می‌گیرند جرم مرتکب شدند و مشمول جریمه‌های سنگین توسط اداره کار می‌شوند.



طبق ماده ۱۲۰ قانون کار، اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه دارای روادید ورود با حق کار مشخص بوده و مطابق قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه، پروانه کار دریافت کرده باشند.






کد خبر: ۹۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

هر افغانستانی ۱۰۰ میلیون تومان

آرش نصراصفهانی جامعه‌شناس می‌گوید: «هر افغانستانی در ایران باید یک پرونده فردی داشته باشد، درحالی‌‏که از ابتدای ورود افغانستانی‏‌ها به ایران، آن‌ها به‌شکل پناهنده جمعی در نظر گرفته شدند؛ یعنی اعتقاد بر این بود که آن‌ها پناهنده هستند و باید به کشور خودشان برگردند؛ به‌همین‌دلیل هیچ وقت دولت حاضر به تشکیل پرونده برای این افراد نشد.»
هر افغانستانی ۱۰۰ میلیون تومان
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب مایل می‌تابد روی صورت گندمگون و گرد «زعفران». روسری گلدارش پر رنگ است؛ آبی، صورتی و سفید با پیراهن نخی بلندی به رنگ آفتابگردان، باغچه و دریا. چشم‌های حبه‌انگوری‌اش رد اتوبوس‌ها را می‌گیرد؛ اتوبوس‌های سفید، آبی و زرد که از میان کوچه خاکی، سوت‌زنان، غول سیاه آهنی را رد می‌کنند و وارد محوطه‌ای بزرگ می‌شوند؛ خیلی بزرگ.

به گزارش هم‌میهن، «روزی حداقل ۱۵-۱۰تا از این اتوبوس‌ها وارد مرکز می‌شوند. هرکدام با هر تعداد صندلی که داشته باشند، حداقل ۴۵ نفر را سوار می‌کنند. حالا می‌خواهند صندلی ۵۲ تایی باشند، می‌خواهند ۲۸ تایی. هر نفر یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا مشهد.» توضیحات احمد رفیق، راننده یکی از اتوبوس‌ها.

مسیر اتوبوس از این مرکز در شهرستان کرج تا اردوگاه سفیدسنگ است؛ سفیدسنگ یکی از مراکز بزرگ نگهداری مهاجران افغانستانی است، در ۱۹ کیلومتری شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی. از کرج تا سفیدسنگ، ۱۲ ساعت راه است و پول مسیر را خود مهاجران باید پرداخت کنند؛ سهمی از آن هم به نیروی انتظامی، وزارت کشور و... می‌رسد.

زعفران، نام زن جوان منتظر است که برگه سفید مچاله‌شده‌ای را با خواهرش رعنا دست‌به‌دست می‌کند. رعنا و زعفران، گوشه دیوار، در همسایگی در آهنی، به زحمت سایه‌ای پیدا کرده‌اند و طوری که زانو‌ها را بغل کرده باشند، نشسته‌اند و گوشی‌های تلفن همراه بین‌شان دست‌به‌دست می‌شود: «پول داری؟ وقت نداریم. تا ظهر رحیم را می‌برند.» برای آزادی رحیم ۱۰ میلیون تومان می‌خواهند، روی برگه دو شماره کارت بانک با خودکار آبی نوشته شده، یکی به‌نام آقای ج و یکی به‌نام آقای ر. حساب‌ها شخصی است؛ هرکدام ۵ میلیون تومان.چرا به حساب شخصی می‌زنی؟

نمی‌دانم خانم. به ما گفتند این را واریز کن، شوهرت آزاد می‌شود.

رحیم کارگر افغانستانی است، صبح روز سه‌شنبه، آفتاب نزده، او را با گروهی دیگر از همشهریانش در مسیر کار در نظرآباد دستگیر کرده و به مرکز ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی استان البرز آورده‌اند؛ مرکزی در یکی از فرعی‌هایی نزدیک به میدان استاندارد کرج.

از میانه کوچه، جمعیت دیده می‌شوند. زنان و مردان اطراف در بزرگ آهنی نشسته‌اند و چشمان منتظرشان به در دوخته شده. لای در، جایی که قرار بوده دوطرفش چفت هم شود، چشم‌ها در جست‌وجویند؛ چشم‌های کشیده پدر، مادر، فرزند، خواهر و برادر آن‌ها که آن‌طرف در آهنی، در جایی شبیه قفس، زندانی شده‌اند. اینجا زندانی بزرگ است با دیوار‌هایی مشبک.

از شیار در، آن‌ها را مثل نقطه‌هایی قرمز، سفید و مشکی می‌شود دید؛ رنگ پیراهن‌هایشان است. تعدادی را ردیف نشانده‌اند در حیاط، زیر هرم آفتاب. یکی از روز‌های گرم تابستان که سازمان هواشناسی هشدار گرمای بی‌سابقه‌اش را داده. گروهی، اما پشت دیوار‌های مشبک نشسته‌اند، دورتر از دامنه دیدند.

زعفران برگه سرشماری را نشان می‌دهد. صبح آن روز، کپی همین برگه در جیب رحیم بوده، مامور نیروی انتظامی دیده، پاره کرده و او را سوار مینی‌بوس کرده. مینی‌بوسی شبیه به آن‌که ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه صبح، تعداد زیادی از افغانستانی‌ها را حسرت به دل، از کنار خانواده‌های منتظر رد کرد و به داخل برد. جوانک‌هایی با چشمان ترس‌خورده و نوجوانانی آشفته.

ماموران سبزپوش، بالای سر افغانستانی‌ها گوشه حیاط، ایستاده‌اند. در که به استقبال اتوبوس‌های خالی باز می‌شود، تصاویر بیشتری از محوطه، محل نگهداری افغانستانی‌ها نمایان می‌شود. صدای قیژقیژ باز شدن در و بعد فریاد هولناک بسته‌شدن آن، خانواده‌ها را به‌سمت در می‌برد. درِ آهنی دریچه دارد، مثل دریچه‌های شیشه‌ای داخل سالن انتظار.

سالن انتظار ۱۰ قدم دورتر از ورودی اتوبوس‌ها، غلغله است؛ صندلی‌ها کم و جمعیت بسیار زیاد. زنان و کودکان، کیف و کیسه به دست، در انتظار شنیدن صدایشان نشسته‌اند. تعدادی مقابل دریچه شیشه‌ای که زنانه و مردانه شده، دست‌ها را دراز کرده‌اند به‌سمت سربازی که فارغ از دنیا، روی تک صندلی نشسته و روی کاغذ اسم‌ها را می‌نویسد. برای او نگاه‌ها و صدا‌های ملتمسانه خانواده‌های مهاجر، کمترین اهمیت را دارد. آن‌طرف پسران، همسران، پدران و برادران نشسته‌اند و این‌طرف، منتظران.

افغانستانی‌های بدون مدرک را در خیابان‌های شهرستان‌های استان البرز دستگیر می‌کنند و به این مرکز می‌آورند؛ آن‌ها در مسیر خانه، در مسیر کار، در صف نانوایی، در حال رفتن به درمانگاه یا قدم‌زدن در خیابان هستند که با ماموران چشم در چشم می‌شوند و در پاسخ به سوال‌شان که مدرک داری؟ برگه‌ای بیرون می‌آورند. یا شاید همان برگه را هم نداشته باشند.

«شوهرم داخل است، ۲۶-۲۵ ساله است، دو روز سمت هشتگرد بود که او را گرفتند. موتوربند است. پدر و مادرش را طالبان در افغانستان کشته‌اند و با دختر ۶ ساله‌مان در هشتگرد زندگی می‌کنیم. اگر پول داشتیم، مدرک می‌خریدیم و حالا این وضعمان نبود.» این‌ها را عارفه می‌گوید.

عارفه زنی است که ۶ سال پیش همراه با همسرش غلامحسین به ایران آمدند، پاسپورتی‌اند، اما تمدید نکردند. آخرین‌بار که برای تمدید رفتند به آن‌ها گفته شد، باید کارت هوشمند بگیرند. کارت هوشمند، اما ۱۰۰ میلیون تومان است. سرپرست خانواده و فرزند پسر بالای ۱۸ سال باید این کارت را داشته باشند تا بتوانند در ایران بمانند و کار کنند. ماموران برگه سرشماری را قبول نمی‌کنند. نه برگه سرشماری، نه پاسپورت و نه دفترچه و کارت اقامت.



۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 

امانی با بیان اینکه پس از املاک فرسوده، حضور گسترده اتباع بیگانه یکی دیگر از مشکلات محلات تهران از جمله محله اتابک است، اظهار کرد: رئیس شورای شهر تهران دو مرتبه مکاتبه با وزیر کشور داشته و در مورد حضور اتباع در محلات توضیح دادند و این موضوع را به وزیر کشور منعکس کردند و نکته جالب این است که تعدادی از زنان اتباع گالون‌های ۲۰ لیتری بنزین دارند و سرچهارراه به موتوری‌ها بنزین می‌فروشند و این مسئله جای تعجب است.




در این بین کارشناسان معتقدند شرایط حضور این اتباع در کشورمان طوری هست که اصلاً توان شناسایی آن‌ها را نداریم، چه برسد که حاکمیت بخواهد آن‌ها را به کشورشان برگرداند. سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با حضور در کافه خبر خبرآنلاین همین نکته را بیان می‌کند: «همه می‌دانند که ما الان توان اخراج مهاجرین و آوارگان غیرقانونی عراقی و افغانستانی از ایران را نداریم، در دورترین نقطه کشور هم دارند کار می‌کنند، اصلاً نمی‌دانیم کجا هستند، چراکه شناسنامه‌ای از این گروه‌ها نداریم.»

اوا ادامه می‌دهد: «اما شما وقتی وارد کشور دیگری می‌شوید از آن‌جا که مجوز دارید کاملاً شما را رصد می‌کنند، این‌که توانایی فرد چیست از کجا آمده است چرا آمده است همه این موارد را می‌دانند، یعنی اطلاعات آدم‌ها را به‌روز شده در اختیار دارند، درحالیکه ما از مهاجرهایی که وارد کشور ما شدند چیزی نداریم.»














شعبووون بی مخ 




مرداد ۱۴۰۳



آلن دلون 


سه فرزند او روز یکشنبه در بیانیه‌ای به خبرگزاری فرانسه گفتند که آلن دلون، اسطوره سینمای فرانسه، در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

در این بیانیه آمده است: آلن فابین، انوشکا، آنتونی و همچنین (سگ او) لوبو، با اندوه عمیق اعلام کردند که پدرشان درگذشت. خانواده خواستار حفظ حریم خصوصی هستند.




۸ ساعت پیش · پدر مبینا نعمت‌زاده در گفتگویی که با صدا و سیما داشت عنوان کرد که مبینا از کشورهای اروپایی و آسیایی پیشنهاد تابعیت داشته اما با رد کردن این 



بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به مدیران عامل شبکه بانکی اعلام کرد: اولویت در پرداخت تسهیلات بانکی با محوریت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون جهش تولید مسکن و… است و هرگونه اعطای تسهیلات بدون در نظر گرفتن اولویت‌های یادشده فاقد وجاهت بوده و مورد پذیرش نیست. ( اخیراً برای حساب وکالتی خودرو بانک ها حدود ۸۰ میلیون وام تخصیص می دهند که در صورت برنده شدن فرد به وی تعلق خواهند گرفت. )




۶ ساعت پیش · ... مجلس دوازدهم مهندسی شده و انتخابات در جمهوری اسلامی مفهوم خود را از دست داده است. وی ادامه داد: با این حرف ظفرقندی یعنی هیچ یک از ما مشروعیت ...



۶ ساعت پیش · او گفت: ظفرقندی از مجلسی رای اعتماد می‌خواهد که آن را مشروع نمی‌داند، او گفته که انتخابات مجلس مهندسی شده است و همه ما مشروعیت نداریم. کاش برای ...



۲۸ مرداد ۱۴۰۳ 


«دونالد توسک»، نخست‌وزیر لهستان روز یکشنبه از آماده شدن ارتش این کشور برای «جنگ محتمل» با روسیه خبر داد و گفت: «ما در زمان جنگ زندگی می‌کنیم... امروز اعلام می‌کنم که با هم، هر روز هر کاری از دستمان بر‌آید انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که لهستان، ارتش لهستان و مردم لهستان دیگر مجبور نشوند روی معجزه حساب کنند.»



طی چند روز اخیر ارتش اوکراین با تکیه بر سلاح‌های جدیدی که از غرب و مشخصاً ایالات متحده، آلمان و انگلستان دریافت کرده، برای نخستین بار موفق شد در عمق خاک روسیه نفوذ کند. فشار آتش اوکراین به اندازه‌ای قوی بود که ارتش روسیه در برخی مناطق اقدام به عقب‌نشینی و همچنین تخلیه شهروندان کرده است



۲ روز پیش · خبرنگار سی ان ان در انتهای گزارش خود حمله اوکراین به روسیه و تصرف بخش هایی از کورسک را مایه شرمساری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، عنوان می.....


سسکوریا گفت: «کلید موفقیت اوکراین این بود که آن‌ها توانستند با مقاومت کم یا بدون مقاومت به راحتی وارد خاک روسیه شوند. این برای روس‌ها یک غافلگیری کامل بود و نشان می‌دهد که سرویس‌های اطلاعاتی روسیه واقعاً نتوانستند هیچ نوع حمله اوکراینی را در منطقه پیش‌بینی کنند».



سالهاست سارقین با خیال راحت از نحوه مجازات و دستگیری به کار خود مشغول هستند و روزی یکی دوتا و شاید سه تا گوشی سرقت می‌قاپند یا با تهدید قمه و چاقو به زور صاحب می شوند. یک روز فیلم آنها در اتوبان صدر منتشر می‌شود و روز دیگر در خیابانی دیگر. یک روز گوشی فرد معمولی را می قاپند و روز دیگر گردنبند علی دایی را از گردنش می رباید. روزی دیگر بانویی باردار را به طمع طلا و گوشی در خیابان خفت می کنند و روز دیگر دختر فلان بازیگر معروف را با قمه تهدید می‌کنند.




ویژگیهای مسیح دَجّال در آخر الزمان


ای مردم! خداوند پیامبری را به رسالت مبعوث نکرد جز آنکه قومش را از دجّال ترسانید و خدای تعالی آن را تا به امروز بر شما تأخیر انداخته است و اگر امر بر شما مشتبه شد بدانید که خداوند یک چشم نیست و دجّال بر حماری که فاصله بین دو گوشش یک میل است خروج می‌کند و بیشتر پیروان او یهود و زنان و اعرابند و به همه کرانه‌های زمین جز مکّه و دو حومه آن و مدینه دو حومه آن درآید.











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد